လင္းထင္းေနေသာ အခန္းေလးအတြင္း.. jun တစ္ေယာက္.. ဆရာႀကီးဒီဇိုင္းနဲ႔ ခပ္ေခ်ေခ် လက္ပိုက္ကာ.. သူ႔ေျခရင္းက ဆိုဖာခံုေလးတြင္ က်ံဳ႕က်ံဳ႕ေလးထိုင္ေနရွာေသာ.. Sehun ကို တရားခံစစ္သလို.. မ်က္လံုးေလး ေမွးကာ ၾကည့္ေနသည္ေလ..
" ဒီမွာ.. ဒီမွာ.. Sehunnie ..
အခုအခ်ိန္ jun ေမးေနတုန္း အမွန္တိုင္းေျပာလိုက္စမ္းပါ.."ကိုယ႔္ထက္အႀကီးကို.. ဘယ္လိုျပင္ေခၚခိုင္းခိုင္း မျပင္ေလသည့္.. Sehunnie ဟု ေခၚခံရသည့္အျပင္.. အထက္စီးကေန.. ခပ္ေခ်ေခ် ဟန္အမူအရာနွင့္
ေျပာေနေသာ.. ယုန္ကိုယ္ေတာ္ကို.. Sehun စိတ္ရွိတိုင္းသာဆို.. တင္ပါးေလး အသာလွန္၍ ခပ္စပ္စပ္ေလး .. ရိုက္ပစ္ခ်င္ပါေသာ္ျငား..
တစ္မိုးေအာက္ zang yixing၏ မ်က္နွာကုိ ေၾကာက္လို႔သာ..." ဟိုလူႀကီး.. ဘယ္မွာတုန္းဆိုေန! "
တျဖည္းျဖည္း စိတ္မရွည္လာပံုရေသာ.. Jun က အ္ိပ္ယာေပၚကို စိတ္ပ်က္လက္ပ်က္ ေခြေခါက္လွဲခ်ရင္း.. ခပ္ညီးညီးအသံေလးနဲ႔ အင့္ခနဲ .. အဲခနဲ .. ဘာေတြ ဆက္႐ြတ္ေနသည္မသိ..
သည္ၾကားထဲ.. တစ္ခါတစ္ခါ.. မ်က္ေစာင္းေသးေသးေလးနဲ ဂ်ိဳၾကည့္လွမ္းၾကည့္ရင္း .. sehunnie ကို မုန္းတယ္ ဆိုတာက.. ပါလာတတ္ေသး..
xing တစ္ေယာက္ သတင္းမေပးဘာမေပး.. တစ္ညေလာက္ေပ်ာက္သြားရသည္ကို.. သူက..
မသိရင္.. မုန္လာဥ အလုခံရသည့္ယုန္နွယ္..
မၿပီးနိုင္မစီးနိုင္.. ပြစိပြစိ.." ဟာ့.. မသိေတာ့ဘူးကြာ႕.. "
ေဆာင့္ေဆာင့္ေအာင့္ေအာင့္ေလး ထပ္ထြက္လာေသာအသံေလးနဲ႔အတူ.. ၀တ္ထားေသာ.. ေျခအိပ္အျဖဴေလးကို.. သူ႔ေျခေထာက္နဲ႔ သူ လံုးေထြးစြာ.. ခြၽတ္ေနေတာ့.. Sehun အလိုက္တသိ.. ထခြၽတ္ေပးလိုက္ရသည္..
Xing အခ်စ္ေတာ္ ယုန္လံုးေလးကေတာ့.. xing ျပန္မလာေသးေသာ အမႈေၾကာင့္ ... သူ သိပ္ခ်စ္ရပါသည္ဆိုေသာ သူ႔အစ္ကိုေတာ္ sehun ကိုပင္ ေလးစားစြာပဲ.. မ်က္ေစာင္းခဲ၍ မဆံုး..
ESTÁS LEYENDO
" My Baby Gangster "
Fanficဂန္းစတား တအားျဖစ္ခ်င္တဲ့ ယုန္ေပါက္ေလးနဲ႔ တကယ့္ဂန္းစတားႀကီး ကိုကိုသိုး တို႔ ေတြ႕ဆံုၾကတဲ့အခါ...