အပိုင္​း ၁၅

7K 721 81
                                    

ည​ေမွာင္​ရီပ်ိဳးစအခ်ိန္​.. ၿမိဳ႕အစြန္​ဂို​ေထာင္​​ေဟာင္​းႀကီးထဲတြင္​ အ​ေမွာင္​လူသားတစ္​ခ်ိဳ႕ လုရင္းယက္​ရင္​း.. ရုတ္​ရုတ္​သဲသဲျဖစ္​​ေနၾကသည္​..

ဆယ္​​့ငါးေယာက္​ထက္​မက​ေသာ.. လူအုပ္​ႀကီးကို နွစ္​​ေယာက္​တည္​းအားျဖင္​့ တိုက္​ခိုက္​​ေနသူကား...
ဂန္​းစတား​ေလာက၏ အရွင္​သခင္​ဟု မွတ္​ယူရ​ေလာက္​​ေသာ.. Zang Yixing နဲ႔ သူ႔လက္​ရံုး Park Chanyeol..

" အညံ့ခံလိုက္​​ေတာ့! "

​​ေနာက္​​ေက်ာဘက္​က​ေန.. ခံစားမိ​ေသာ.. ​ေျပာင္​္​း၀ ​ေၾကာင္​့ .. Yixing ဆတ္​ခနဲ လႈပ္​ရွားမႈရပ္​သြား​ေတာ့.. အသည္​းအသန္​တိုက္​ခိုက္​​ေန​ေသာ.. Chanyeol လည္​း ၿငိမ္​သြားသည္​ေလ..

" Hey .. ​ေျပာ​ေတာ့.. လက္​နက္​မပါ​ေၾကးဆို.. "

ပါးစပ္​ထဲက.. ပီ​ေကကို ခပ္​​ေပါ့​ေပါ့ဝါးလိုက္​ရင္​း.. မ​ေက်နပ္​​ေနတဲ့ Chanyeol ရဲ႕ မ်က္​နွာ​ေဘး​ေၾကာင္​့ .. ​ေသနတ္​ကိုင္​ထားတဲ့လူက .. စိတ္​ပ်က္​ဖြယ္​.. တဟားဟား ​ေအာ္​ရယ္​သည္​..

" အခုမွ.. ငါ ၿပိဳင္​ပြဲစည္​းမ်ည္​း အသစ္​ကို
စဥ္​းစားမိသြားတာ.. "

Yixing ​ေက်ာ​ေပၚမွာ.. ​ေတ့ထားတဲ့ ​ေသနတ္​ကို.. ျပန္​ယူသြားရင္​း.. တစ္​ခုခုကို သိပ္​ကိုသ​ေဘာက်​ေနဟန္​ပံုစံနဲ႔.. လူဆိုး​ေခါင္​း​ေဆာင္​.. hwa ..

Yixing စိတ္​ပ်က္​စြာ.. မ်က္​နွာကို မဲ့ခ်ပစ္​လိုက္​သည္​..
Black Wings ဆိုတာ.. အညစ္​ပတ္​ဆံုး အႀကံဉာဏ္​​ေတြ ထုတ္​တဲ့​ေနရာမွာ ဆရာအက်ဆံုး ဂိုဏ္​း..

" ဒီလိုလုပ္​..! Zang yixing ..
မင္​း သိပ္​ကို သ​ေဘာက်တဲ့ အရာကို..
မင္​းက ရ​ေအာင္​ ကာကြယ္​..
ငါက ရ​ေအာင္​ လုျပမယ္​.. ဘယ္​လိုလဲ.. "

ခပ္​အက္​အက္​ထြက္​လာ​ေသာ.. Hwa စကား​ေၾကာင္​့ .. Yixing ​ေဒါသထြက္​စြာ.. Hwa ဆီကို ​ေျပးသြားမယ္​အလုပ္​.. နဂိုထက္​ပိုမ်ားလာ​ေသာ.. လူအုပ္​စုက.. အ​ေရွ႕ကပိတ္​ရပ္​သည့္​အျပင္​.. အ​ေနာက္​က​ေန လွမ္​းဆြဲ​ေသာ.. Chanyeol...

" ​Oh .. အနာထိ​ေတာ့စပ္​သြားၿပီထင္​တယ္​ြ..
ဒဏ္​ရာရ​ေနတဲ့ က်ားလိုမ်ိဳး .. ငါ့ဆီ​ေျပး၀င္​လာတာၾကည့္​စမ္​း.. ဘာလဲ.. Zang yixing ..
မင္​းက .. ​ေသြ​း​ေၾကာင္​​ေနတာလား.. "

" My Baby Gangster "Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum