အပိုင္​း ၃၆

5.1K 630 72
                                    

ဖြာခနဲ.. လႊင္​့သြားတဲ့ မီးခိုး​ေငြ႕ ခပ္​ညစ္​ညစ္​​ေတြကို.. chanyeol ပါးစပ္​ထဲက​ေန.. ဖူးခနဲ မႈတ္​ထုတ္​ရင္​း.. မလွမ္​းမကမ္​းမွာ.. ​ေဘ့စ္​​ေဘာ ကစား​ေနၾကတဲ့.. ​ေက်ာင္​းသားအုပ္​ကို.. ခပ္​​ေတြ​ေတြ​ေလး ၾကည့္​​ေနမိတယ္​..

သူ႔အလုပ္​က.. ​ေဆးလိပ္​ခိုး​ေသာက္​​ေနတာတင္​ မဟုတ္​ပဲ.. အားကစားခိ်န္​မွာ.. အတန္​းထဲက လစ္​ထြက္​ၿပီး.. bubble tea သြား၀ယ္​တဲ့.. oh sehun ျပန္​အလာကို.. စိတ္​ရွည္​ရွည္​​နဲ႔ ​ေစာင္​့​ေနျခင္​းပင္​..

"Waoh  .. "

​ေနာက္​​ေက်ာဘက္​​ေလာက္​က​ေန.. ထြက္​လာတဲ့ အသံ​ေသး​ေသး​ေလး​ေၾကာင္​့.. chanyeol အာရံု ဆတ္​ခနဲ ျဖစ္​သြားၿပီး.. အလန္​႔တၾကား​ေနာက္​လွည္​့ အၾကည့္​.. ​ေတြ႕လိုက္​ရတာက..  chanyeol ပါးစပ္​နဲ႔ မႈတ္​ထုတ္​လိုက္​တဲ့.. မီးခိုး​ေငြ႕​ေတြကို တအံ့တၾသ​ေငး​ေနတဲ့.. junnie ..

" jun ​ေရာ.. jun ​ေရာ.. "

chanyeol အက်ီၤစကို .. ဆြဲၿပီး.. ​ေျခဖ်ား​ေလး​ေထာက္​ကာ.. chanyeol လက္​ၾကားထဲက စီးကရက္​ကို သူလည္​း လုပ္​ခ်င္​တယ္​ဆိုတဲ့ သ​ေဘာနဲ႔ ထိုးျပ​ေန​ေသာ.. ယုန္​​ေပါက္​ ​ေၾကာင္​့ .. chanyeol မ်က္​လံုးျပဴးရင္​း.. စီးကရက္​.. အျမန္​.. ​ဖိနပ္​နဲ႔ ခ်နင္​းကာ..မီးသတ္​လိုက္​ရသည္​​ေလ..

" က​ေလး.. ဒီမွာ.. hyung  ကို ၾကည့္​..
junnie က ငယ​္​​ေသးတယ္​.. ​ေသာက္​လို႔မရဘူး​ေနာ္​.. ဘယ္​သူ​ေပး​ေပး မ​ေသာက္​ရဘူး​ေနာ္​.. "

မ်က္​နွာ​ေလး ညႇိုးက်သြား​ေသာ.. jun ပုခံုး​ေလးကို.. မနာ​ေအာင္​ အသာ ဖိခ်ရင္​း ​ေျပာ​ေလ​ေတာ့.. jun က နႈတ္​ခမ္​း​ေလး ကိုက္​ရင္​း .. တကယ့္​ကို မ​ေက်နပ္​​ေနဟန္​..

ဒါ​ေပမဲ့ ..
ဒီလို ကိစၥကို​ေတာ့.. chanyeol ဘက္​က ​ေလ်ာ့​ေပးလို႔ မျဖစ္​ပါ.. အခု​​ေခတ္​ က​ေလး​ေတြက.. အတတ္​ျမန္​ၾကသည္​မဟုတ္​လား.. ၿပီး​ေတာ့.. မ​ေကာင္​းတာ​ေတြ ျဖစ္​လာရင္​.. တျခားသူ​ေတြထက္​.. Yixing hyung က ရင္​က်ိဳးရ​ေပလိမ္​့မည္​.. ။

" chanyeollie မ​ေကာင္​းဘူး.. "

chanyeol ဘက္​ကို လက္​ညိဳး​ေလး ထိုးရင္​း.. နႈတ္​ခမ္​း​ေလး စူကာ.. ယုန္​ျဖဴ​ေလးလို.. စူပြပြ​ေျပာ​ေလ​ေသာ.. junnie.. သိပ္​မၾကာခင္​မွာပဲ.. စိတ္​​ေကာက္​​ေတာ့မဲ့ ပံုစံ​ေလး​ေတြပါလာတာမို႔.. chanyeol ​ေရာ​ေယာင္​ရယ္​ခ်မိလိုက္​​ေလသည္​..

" My Baby Gangster "Where stories live. Discover now