" အပိုင္​း ၂၁ "

6.5K 708 106
                                    

" xing .. xing .. xing .. "

​ေနာက္​ဘက္​က​ေန.. xing နာမည္​ကို.. မနားတမ္​း႐ြတ္​​ေနတဲ့ ​အ​ေကာင္​​ေပါက္​​ေလးကို.. သူ အနည္​းငယ္​.. စိတ္ဆိုးခ်င္​​ေယာင္​​ေဆာင္​​ေနတာမို႔ .. လွည႔္​ၾကည့္​လို႔ လံုး၀မျဖစ္​..

" Xinggggggggggg !..
ဟာ... xingxingggg.. ah .. အဟြတ္​.. အဟြတ္​..  "

​ေခၚရင္​းတန္​းလန္​း ​ေခ်ာင္​း​ေတြပါ ဆိုးလာတာမို႔.. xing ဆက္​စိတ္​မဆိုးနိုင္​.. အလန္​႔တၾကား.. လန္​႔ၾကည့္​​ေတာ့.. က​ေလးစုတ္​က.. ​ေခ်ာင္​းဆိုးရင္​းတန္​းလန္​း .. သြား​ေလးအသာၿဖဲျပသည္​..

" Xing ကို * အဟြတ္​* ​ေခၚ​ေနတာကို.. "

ျဖဴဆြတ္​ဆြတ္​ရွပ္​ခပ္​ပြပြကုိ ၀တ္​ထားတဲ့.. ယုန္​​ေပါက္​​ေလး jun ဟာ.. သူထိုင္​​ေနတဲ့ .. အိမ္​​ေရွ႕ပန္​းၿခံက
စိမ္​းဖန္​​ေနတဲ့ ျမက္​ခင္​းျပင္​​နဲ႔ ပန္​းခ်ီကား​ေလးတစ္​ခ်ပ္​လို.. ပနံသင္​့​ေနပါ​ေရာ..

" Xingg ဆို​ေန.. * အဟြတ္​ * * အဟြတ္​* .. အ .."

မရပ္​မနားနိုင္​.. မ်က္​နွာ​ေလး​ေတ​ြနီလာသည္​အထိ.. ​ေခ်ာင္​း​ေတြဆိုး​ေနတဲ့ jun နားကို .. xing သက္​ျပင္​းတစ္​ခ်က္​ခ်ရင္​း ထိုင္​ခ်လိုက္​​ေတာ့.. jun က ​ေမာသြားဟန္​နဲ႔ .. xing ပုခံုး​ေပၚကို ​ေခါင္​း​ေလးမွီတြဲ႕လာပါ​ေရာ..

" Xing ​ေျပာတယ္​မလား.. အခ်ိဳ​ေတြအမ်ားႀကီးမစားနဲ႔ဆိ​ု​ေန.. အခု​ေတာ့ ျဖစ္​ၿပီ.. "

အသက္​ကိုျဖည္​းျဖည္​း​ေလး ရႈိက္​ကာ.. ၿငိမ္​သက္​​ေန​ေသာ.. jun ​ေက်ာျပင္​​ေလးကို.. xing အသာ ခပ္​ဖြဖြပြတ္​​​ေပးလိုက္​ရင္​း.. အနည္​းငယ္​ ဆူမိ​ေတာ့ .. jun က မႀကိဳက္​သလို နႈတ္​ခမ္​း​ေလး​ေထာ္​ကာ.. xing ပုခံုး​ေပၚက​ေန.. ​ေခါင္​း​ေလးဖယ္​သြားသည္​..

" အခ်ဳိစားလို႔မွမဟုတ္​တာ.. နည္​းနည္​း​ေလးသီးသြားလို႔ကို..
လာဆူတယ္​ .. Zang Yixing shii.. !
ဟြန္​႔​​ေနာ္​.. ဟြန္​႔ .. "

" ​ေဟာ.. စိတ္​​ေကာက္​ျပန္​ၿပီလား.. ဟဟ.."

jun ရဲ႕ ခ်စ္​ဖု႔ိ​ေကာင္​းတဲ့ အမူအရာ​ေလးကို.. xing ရယ္​​ေမာလိုက္​ရင္​း.. jun ​ေခါင္​း​ေလးကို ခပ္​ဖြဖြပြတ္​​ေပ​း​ေတာ့.. ယုန္​ပိစိက မ်က္​​ေစာင္​း​ေလးနဲ႔ ၾကည့္​သည္​..

" My Baby Gangster "Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum