" မင္း.. "
Hwa အံ့ၾသစြာ.. ေကာင္ေလးကို ေမာ့ၾကည့္မိေတာ့.. ေကာင္ေလးက စူးစမ္းသလို မ်က္နွာေလးနဲ႔ .. hwa နား ဘုတ္ခနဲ ထိုင္ခ်သည္..
" ထနိုင္လားဟင္.. အမ်ားႀကီး နာသြားတာလား..
ဟုတ္လား.. "ကေလးေလးလို.. ေခါင္းေလး ဟိုဟိုသည္သည္ ရမ္းရင္းေျပာေနေသာ.. ထို ျဖဴဖတ္ဖတ္ေကာင္ေလးက .. Hwa ကို .. စိတ္လိုလက္ရ ၿပံဳးျပရင္း.. Hwa လက္ေမာင္းကို အတင္းဆြဲထူသည္..
" ဖြ.. ဖြ.. မနာေတာ့ဘူးေနာ္..
ထနိုင္တယ္မလား.. jun ထူေပးမယ္ေလ.. ေနာ႔ ..
ဖြ.. ဖြ.. ဥံဳ .. ေပ်ာက္ေစ .. ဟီး.. "Hwa ရဲ႕ .. ေဘာင္းဘီသားေလးကို ပါ ဖုန္ခါေပးသလို.. တဖုတ္ဖုတ္ခါေပးရင္း.. မ်က္စိေလးမွိတ္ေနေအာင္ ရယ္ျပရင္း.. hwa လက္ကို အတင္းဆြဲထေသာ္လည္း.. hwa ခႏၶာကိုယ္ကို.. ေသးေသးေလးက .. မဆြဲနိုင္ ..
အဲ့အခါမွာ Hwa သတိ၀င္ကာ ဆတ္ခနဲ မတ္တပ္ထရပ္လိုက္ေတာ့.. ဟိုေသးေသးေလးက .. အရွိန္လြန္သြားလို႔ .. ေနာက္ျပန္လဲမတပ္ျဖစ္သြားတာမို႔.. Hwa အလန္႔တၾကားနဲ႔ ျပန္ဆြဲလိုက္ေတာ့..
ေကာင္ေလးေခါင္းက.. hwa ရင္ဘတ္နဲ႔ ၀င္တိုက္မိသည္ထင့္..သူ႔နဖူးေလး သူပြတ္ရင္း.. အေတာ့္ကို နာသြားဟန္ ..မ်က္နွာေလးမဲ့ကာ.. Hwa ကို မ်က္ေစာင္းေလးထိုးရင္း ေမာ့ၾကည့္လာသည္..
" ေဆာရီး.. နာသြားလား.. "
Hwa .. သူ႔ကိုယ္သူေတာင္ သတိမထားမိခင္မွာပင္.. ေကာင္ေလးရဲ႕ နဖူးကို လက္ေလးနဲ႔ ပြတ္ေပးလိုက္ရင္း..
ေတာင္းပန္မိေတာ့.. ေကာင္ေလးက.. မ်က္ေမွာင္ေလးကုတ္ရင္း.. ႏႈတ္ခမ္းစူသည္.."ဘာလဲ .. မေက်နပ္လို႔ လက္စားေခ်တာလား.. ခင္ဗ်ားႀကီးကဗ်ာ..
jun က မေတာ္တဆေလး ၀င္တိုက္မိတာကို.. ျပန္လုပ္တယ္.. အက်င့္ကို မေကာင္းဘူး.... "သူ႔နဖူးေပၚက .. hwa လက္ကို ဘတ္ခနဲ ပုတ္ခ်လိုက္ရင္း.. တကယ့္ကို မေက်နပ္ေနသလိုပံုစံန႔ဲ .. ေျခေဆာင့္ကာ.. ပြစိပြစိ႐ြတ္ေနေသာ ေကာင္ေလးဟာ.. တကယ့္ကို ကေလးပံုစံ..
YOU ARE READING
" My Baby Gangster "
Fanfictionဂန္းစတား တအားျဖစ္ခ်င္တဲ့ ယုန္ေပါက္ေလးနဲ႔ တကယ့္ဂန္းစတားႀကီး ကိုကိုသိုး တို႔ ေတြ႕ဆံုၾကတဲ့အခါ...