" အပိုင္​း ၃၂ "

5.6K 645 53
                                    

" Baby jun .. ကိုယ္​ စိတ္​မတိုခ်င္​ဘူး​ေနာ္​.. "

ဧည့္​ခန္​းထဲမွာ.. yixing တစ္​​ေယာက္​.. ခါး​ေထာက္​ရပ္​ရင္​း.. မ်က္​​ေမွာင္​ကို ၾကဳပ္​ကာ ​ေဒါသအမတန္​ ထြက္​​ေနပါသည္​​ေပါ့ .. ဒါ​ေတာင္​.. သူ႔ကို ​အူ​ေၾကာင္​​ေၾကာင္​​ေလး ​ေမာ္​ၾကည့္​​ေနတဲ့.. jun ​ေၾကာက္​​ေအာင္​ကလည္​း.. အံက ႀကိတ္​ထားရ​ေသး..

ဘယ္​နွယ္​့ ..
စာ​ေမးပြဲ​ေျဖဖို႔နီးလာတာမို႔ ..
အစမ္​းစာ​ေမးပြဲဆိုၿပီး ​ေျဖခိုင္​းထားပါတယ္​.. ​စာ​ေရးရမွာပ်င္​းလို႔ဆိုၿပီး.. အ​ေျဖစာအုပ္​ထဲ ကာတြန္​းပံု​ေတြခ်ည္​းဆြဲၿပီး.. လာတင္​တယ္​.. ဘယ္​​ေလာက္​ဆိုးတဲ့ ​​က​ေလးလဲ... ၾကည့္​ ..

"ကစားခ်ိန္​ကစားတာ.. ဘာမွမျဖစ္​ဘူး..
စာလုပ္​ခ်ိန္​ေတာ့ စာလုပ္​ရမွာ..
ya! Kim junmyeon !!"

သူ​ဆူ​ေနတာ​ေတာင္​.. ​ေအာက္​က​ေန.. လက္​က​ေလးပိုက္​ရင္​း မ​ေက်မနပ္​ ပြစိပြစိ​ေလးျပန္​႐ြတ္​​ေနတဲ့ .. jun ကို.. စိတ္​မရွည္​စြာ​ေအာ္​မိ​ေတာ့.. jun က ဆတ္​ခနဲ.. မ်က္​​ေမွာင္​​ေလးၾကဳတ္​ျပရင္​း.. နႈတ္​ခမ္​းစူတယ္​..

" က​ေလးကို မ​ေအာ္​ပါနဲ႔ ! "

သူ႔ကို ဘာမွ​ေတာင္​ မ​ေျပာရ​ေသး.. စူး​ေနတဲ့ အသံ​ေလးနဲ႔ ၿပဲလန္​​ေအာင္​ ျပန္​​ေအာ္​တဲ့ ယုန္​ပိစိက .. နႈတ္​ခမ္​းပါး​ေလးကို.. ဘဲနႈတ္​သီး​လို​ေထာ္​.. ​ေခါင္​းႀကီးျပန္​ငံု႔သြားရင္​း.. ဟြန္​႔ခနဲ​ေတာင္​.. မဲ့ျပလိုက္​​ေသးတာ..

Yixing ဘာမွဆက္​မဆူပဲ.. သူ႔ကို ရႈတည္​တည္​နဲ႔ ၾကည့္​​ေန​ေတာ့လည္​း.. xing အသံမၾကားရလို႔.. တစ္​ခ်က္​​ျပန​္​​ေမာ့ကာ.. မ်က္​​ေစာင္​း​ေလးကထိုးၿပီး.. ဆူဆူ​ေအာင္​့​ေအာင္​့​ေလး လုပ္​​ေနတဲ့ ပံုကိုက.. ကိုင္​​ေပါက္​ခ်င္​စရာအတိ..

"ကဲ.. ဒီကိုၾကည့္​ .. အဲ့လိုဆို jun မွားတာကို ..
Xing က မဆူရဘူးလား..!"

စိတ္​​တို​ေနလည္​း ဘာမွထူးမ​ေနတာမို႔...
​ေလသံ​ေအးနဲ႔သာ.. Jun ​ေဘးနား၀င္​ထိုင္​ၿပီး..​ေခ်ာ့​ေခ်ာ့​ေမာ့​ေမာ့ ​ေျပာၾကည့္​​ေတာ့.. jun ​မ်က္​နွာ​ေလးမဲ့ကာ.. ​ေခါင္​း​ေလးယမ္​းျပသည္​..

" ဒါ​ေပမဲ့.. Xing ဆူတာႀကီးကို မႀကိဳက္​ဘူး.. "

သူ႔ဘက္​ကို .. လက္​ညိဳး​ေလးထိုးျပရင္​း.. နႈတ္​ခမ္​း​ေလးကိုက္​ကာ.. သက္​ျပင္​းတစ္​ခ်က္​ခ်​ေလ​ေသာ.. jun္​ပိစိ.. မသိရင္​.. မုန္​လာဥ​ေပ်ာက္​လို႔ စိတ္​ညစ္​​ေနတဲ့ ယုန္​​ေပါက္​နွယ္​..

" My Baby Gangster "Where stories live. Discover now