အပိုင္​း ၃၉

5.3K 561 36
                                    

" မင္​း university ကို အ​ေ၀းက​ေန ​ေျဖၿပီး company ကို ဦးစီးဖို႔လိုၿပီ.. Yixing ..
ငါ ​ေျပာတာ မင္​း နားလည္​မွာပါ.. "

​ေတာင္​းဆိုျခင္​းမဟုတ္​​ေသာ.. ခက္​ထန္​ထန္​အမိန္​႔သည္​.. ​ထူလႊလႊႏႈတ္​ခမ္​းအစံုမွ က်လာသည့္​အခါ.. သူလည္​း အမိန္​႔ကို နာခံဖို႔ အဆင္​သင္​့ပင္​ ျဖစ္​​ေန​ေလၿပီ..

" မင္​း ​ေျပာသလို.. jun ကို ဒီကိစၥ​ေတြ အကုန္​​မဆက္​ခံ ေစခ်င္​ရင္​.. သူ႔အစား မင္​းက.. ​ေမွာင္​ခိုလုပ္​ငန္​း​ေတြ ခ်ဳပ္​ကိုင္​ရမယ္​.. company က ဗန္​းျပဆိုတာ.. မင္​းသိထားတယ္​ မလား.. "

" ဟုတ္​ကဲ့ .. ​ေခါင္​း​ေဆာင္​.. "

​ေအးစက္​​ေန​ေသာ.. မ်က္​၀န္​းအိမ္​ခပ္​ႀကီးႀကီးနွင္​့ ​ေခါင္​း​ေဆာင္​၏ မ်က္​နွာသည္​ အၿမဲအစဥ္​ မာ​ေၾကာ​ေနသည့္​တုိင္​.. မ​ေကာင္​းမႈဟူသမွ် အကုန္​လုပ္​ကိုင္​​ေသာသူ.. ။
အခု​ေတာ့.. သူ႔သား jun အစား ယံုၾကည္​စိတ္​ခ်ရတဲ့ လူယံု yixing ကို လႊဲ​ေပးသည္​​ေပါ့ ..

" ​ေျပာစရာမရွိရင္​ .. ကြၽန္​​ေတာ္​ သြား ... "

" jun ရဲ႕ omma က ​ေနာက္​အိမ္​​ေထာင္​ျပဳၿပီး.. Korea က​ေန အၿပီးထြက္​သြား​ေတာ့မယ္​လို႔ ၾကားတယ္​.. "

ခပ္​တိုးတိုး​ေျပာလာ​ေသာ.. ​ေခါင္​း​ေဆာင္​စကား​ေၾကာင္​့.. လွည္​့ဟန္​ျပဳ​ေသာ.. ​ေျခလွမ္​းတို႔ပင္​ တန္​႔ခနဲ ျဖစ္​ရကာ.. စိတ္​ကပါ ပူထူလာရ​ေလသည္​...

ကိုယ႔္​​ေသြးသားျဖစ္​တဲ့ jun အ​ေပၚ ဘာလို႔မ်ား သည္​​ေလာက္​ထိ စိမ္​းကားရက္​ပါသလဲ..

" မင္​း.. jun ကို ခ်စ္​တာ​ေသခ်ာရင္​..
သူ႔ကို မထိခိုက​္​​ေစပဲ အဆံုးထိ​ေစာင္​့​ေရွာက္​ပါ.. yixing.. အခုခ်ိန္​ကစၿပီး..  မင္​းက kim အိမ္​​ေတာ္​ရဲ႕ အိမ္​ႀကီးသခင္​ျဖစ္သြားၿပီ.. "

ထပ္​မံတိုး​ေဖ်ာ့၀င္​သြားတဲ့ စကားအခ်ိဳ႕နဲ႔.. ​ေခါင္​း​ေဆာင္​က.. ျပတင္​း​ေပါက္​ဘက္​ကို အသာ​ေငးရင္​း ​ေျပာ​ေလသည္​.. သူ.. လက္​သီးတစ္​ခ်က္​ကို က်စ္​က်စ္​ပါ​ေအာင္​ ဆုတ္​လိုက္​ရင္​း.. ​ေခါင္​း​ေဆာင္​​ေျပာသမွ်ကို ခပ္​ၿငိမ္​ၿငိမ္​​ေလး နာခံလိုက္​​မိ​ေတာ့.. ​ေခါင္​း​ေဆာင္​က ဖ်တ္​ခနဲ ၿပံဳးလိုက္​သလို..

" My Baby Gangster "Where stories live. Discover now