" Zang Yixing !! "
ေဆာင့္ခနဲ ထြက္လာတဲ့ အသံခပ္စိမ္းစိမ္းရဲ႕ေနာက္မွာ.. xing အေမွာင္ရိပ္က လူကို တစ္ခ်က္ ဦးၫႊတ္ရင္း အရိုအေသေပးလိုက္တယ္..
" မင္း လူေတြကို အေသမသတ္ပဲ လႊတ္ေပးေနတာေတာ္သင့္ၿပီ.. မဟုတ္ရင္.. ငါတို႔ အားလံုး အႏၲရာယ္ မ်ားလာနိုင္တယ္.. "
" .. "
" အထူးသျဖင့္ .. Black Wings ပဲ..
သူတို႔က .. ငါတို႔နဲ႔ Paul တို႔ၾကားမွာ မသိမသာ ေျခထိုးေနတာ.. "" ေဒါက္.. "
ေမာ္ၾကည့္လာတဲ့ ေအးစက္စက္ မ်က္၀န္းေတြနဲ႔ ..
ျဖတ္ခနဲ.. စားပြဲေပၚတင္ေပးလိုက္တဲ့ .. အနက္ေရာင္ အသံတိတ္ေသနတ္တစ္လက္.." အခု Hwa ကို အရင္ရွင္းပါ.. "
တင္းခနဲ.. ျဖစ္သြားတဲ့ လက္သီးတစ္ဖက္နဲ႔ .. လွိုက္ခနဲဟာသြားေသာ.. ခံစားခ်က္..
သို႔ေပမဲ့ .. အမိန္႔ကို ျငင္းဆန္လို႔ မရတာမို႔.. ေခါင္းတစ္ခ်က္ဆတ္ျပရင္း.. ေသနတ္ကို ဆြဲယူခဲ့ရတယ္.." သူ.. အခု.. မင္းသိတဲ့လူတစ္ေယာက္နဲ႔ အတူရွိေနလိ္မ့္မယ္.."
လွမ္းေနတဲ့ ေျခလွမ္းေတြက.. ဘာကိုဆိုလိုလိုက္မွန္းမသိလို႔ တန္႔ခနဲ ရပ္သြားေသာ္ျငား.. ျပန္ေမးခ်င္စိတ္လည္း မရွိေတာ့တာမို႔ .. အခန္းျပတင္းေပါက္ကေန.. ထြက္လိုက္ရင္း.. ၀ရန္တာတဆင့္ ေအာက္ကို ေပါ့ေပါ့ပါးပါး.. ခုန္ခ်လိုက္တယ္..
မင္း သိတဲ့ လူတစ္ေယာက္ဆိုတာ.. ?
စိတ္ရႈပ္ေထြးစြာ.. ေသနတ္ကို ခါးမွာထိုးရင္း လမ္းႀကိဳလမ္းၾကားထဲမွာ ထိုးထားတဲ့ .. ကားကို ယူၿပီး.. အိမ္ကို ျပန္ဖို႔ထက္.. ဟုိဟိုုသည္သည္ ေလွ်ာက္ေမာင္းဖို႔သာ.. အာရံုစိုက္ပစ္လိုက္တယ္..
ညက .. သိပ္မနက္ေပမဲ့ .. ေဆာင္းည 10 နာရီဆိုေတာ့ လူေတာင္ အေတာ္ရွင္းေနၿပီ...
မီးနီမို႔ .. ကားရပ္ထားရတုန္း.. လူကူးလမ္းကေန.. ျဖတ္သြားေသာ.. ဦးထုတ္ကို ခပ္ငုိက္ငိုက္ေဆာင္းထားတဲ့ .. Hwa..
KAMU SEDANG MEMBACA
" My Baby Gangster "
Fiksi Penggemarဂန္းစတား တအားျဖစ္ခ်င္တဲ့ ယုန္ေပါက္ေလးနဲ႔ တကယ့္ဂန္းစတားႀကီး ကိုကိုသိုး တို႔ ေတြ႕ဆံုၾကတဲ့အခါ...