"...A potom sa ma opýtal, či s ním nechcem chodiť. No chápeš to? Veď on sa do mňa buchol, on už nechce len sex!!!"
"Počkaj, ty si ho odmietla? Dena, si normálna? Ten chlap by ti doniesol modré z neba!!" -skríkla som na Denisu po tom, ako trepla, že Lukáš, či ako sa to vlastne volá, jednoducho chlap, s ktorým spáva už niekoľko mesiacov, sa do nej zalúbil.
"Jasné, že odmietla. Veď sme sa na začiatku dohodli, že celé to bude len o jednom!!!" - skonštatovala a tmavou lodičkou zahasila cigaretu.Boli sme akurát pred bowlingovým klubom. Občas som mala pocit, že Dena v elegantných kostýmčekoch a lodičkách behá ešte aj v sobotu s vysávačom. Potrpela si na bezchybný vzhľad, jemnú vôňu a zvodné oblečenie. Preto som pri nej v mojich jednoduchých rifliach vyzerala ako bezdomovec.
Vzdychla som: "A čo si asi tak čakala, že sa do teba nebuchne, keď si ho u seba mala nasáčkovaného pomaly aj na Vianoce? Veď si s ním trávila niekoľko večerov za sebou, už bola len otázka času kedy ho predstavíš mame... Mami, toto je môj nový chlap, ktorý síce len uspokojuje moju chlípnosť, takže vnúčatká nečakaj, ale sex s ním je bombový.."
Rozosmiali sme sa. "Ty si strašná krava, Laura!!!" -reagovala Dena zalapajúc po dychu.
Bol to príjemný prekecaný večer. Rada som počúvala Dianine reči o tom, ako sa k nej Marek vráti, a ona sa miesto vyčakávania a plakania do vankúša, schúli do Lukášovho náručia, ktorý je na ňu teda poriadne namotaný. A to som si myslela, že ja som z nás dvoch tá naivná. Nuž, ostalo mi len veriť, že sa moja kamarátka zaľúbi do oddaného Lukáša, a na toho blba konečne zabudne.
Ráno bolo o niečo tažšie. Vôbec sa mi nechcela vstať z vyhriatej postieľky a preto som tam ostala až do jedenástej. Slnečné lúče mi však už neumožnili spánok, takže som ospalé ráno strávila na mobile. Preklikávala som nudné články, internetové magazíny a keďže som už prešla všetky novinky a maily, zavítala som na tú, podľa mňa trápnu, internetovú zoznamku Pokec znovu. Síce som si slúbila, že tam už nepôjdem, nuda ma však prinútila rozhodnutie prehodnotiť.
Výborne, 18 správ od úchylákov. Ako to tá Diana tu zvláda bez toho, aby vyvrátila svoj obed po prečítaní týchto nechutných návrhov -zamrmlala som si sama pre seba. Zadaní, dokonca ženatí chlapi, ktorí asi naozaj nemajú čo robiť, keď o svojich ohavných úchylkách píšu na túto obrovskú pavučinu zvanú internet. Prišlo mi naozaj zle.
Z tých 18stich pokecových správ, som vyše polku ľudí hneď zablokovala. Človek by neveril, čoho sú tie prasce schopné. Odpísala som dvom ľudom, ktorí vyzerali celkom sympaticky a neponúkali mi sex na počkanie alebo že mi budú "slúžiť" v posteli. Fuj, striaslo ma.
A aha, jedna zo správ je od pána Bezcitného..
No čo ty? :)
Čo sa odpisuje na takúto otázku?
Mám sa fajn, rozmýšlam, čo dnes podniknem, máš nejaký tip?
Nie, aj keď to tak vyznelo, nechcela som sa s ním stretnúť. Ja sa s tými neokrôchancami z Pokecu nikdy nestretnem. Chcela som len, nech mi poradí nejaký film alebo knihu.
Hm, môžme sa ísť prejsť. Keď sa už tak veľmi nudíš.
Prosím? To si robí srandu?
Ja nie som včerajšia, chrobáčik.Viem, o čo ti ide. -bola moja odpoveď.
Alečo, a o čo? :D
O to čo všetkým tu na Pokeci. Chceš ma dostať do postele.
S hnevom som sa odhlásila z tej primitívnej stránky a konečne vyliezla z postele.
YOU ARE READING
Len jedno
RomanceManiak/manipulátor- tak by ho nazvala odborníčka, a možno aj ktorýkoľvek človek na tejto zemeguli- okrem mňa. Moje srdce, už dávno roztrieskané na milión kúskov, má pre neho v arzenáli úplne inú prezývku- poloboh. Vykľučkovať z pavučiny poloboha je...