Bábo na ceste

24 0 0
                                    

"...a keby si ešte videla tie mramorové stĺpy v obývačke a to je len podkrovný malý byt, jednoducho palác, Den, je to ešte krajšie ako na fotkách," rozplývala som sa Deniske do telefónu.

"Dobre, dobre, vidno, že si dcéra architekta, to mňa nezaujíma, povedz mi radšej, akí sú tam chlapi. Veď Nemecko, tam musia byť nabúchaní árijci," podpichla ma Den.

"Láska, v dnešnej dobe migrácie, tu tých árijcov budeš musieť zachvíľu hľadať. A nezabúdajme, ja sa neplánujem vrátiť so zlomeným srdiečkom, ako moja drahá najlepšia kamarátka." Jedna-jedna, sme si kvit, Den.

"Ts, ľahký flirt nezaškodí nijakému vzťahu. My už máme všetko presťahované, kľúče Ti nechám v schránke, ďakujem, že som k Tebe mohla hocikedy, ale určite aj ty už potrebuješ v tom byte súkromie, Lala."

"Inak, aj tu mi hovoria Lala, lebo Laura je pre nich ťažké vysloviť. Takže, ďakujem za skvelú prezývku."

"A keby mali povedať Laurinka ako si to vyžaduješ od Matúša, tak by si pomotali jazyky."

"Matúša mi nespomínaj. Keď voláme, kecá len o svojej novej knihe a o mňa sa vôbec nezaujíma."

"Novej knihe? To fakt o nej stále rozpráva?"

"Oh, nie o tej. Teraz má zase nejaký super nový nápad, vraj nejaký zákonník."

"Čo? To čo za chuj...?"

"Šak on len chuj... píše. Ah, škoda reči."

"Ah jaj. Ale aspoň budeš mať aj ty mramorové stĺpy v strede obývačky, ak mu to vyjde."

"No, jediná výhoda."

"Jaj ty. Musím končiť, prišiel môj milovaný a chceme ísť vybrať novú práčku, tamtá zase tečie."

"Šak dnes bude tiecť aj niečo iné, v novom byte, že Deniska?" Hm, Dva-jedna pre Laurinku.

"Nezáviď, nie je to pekné. Ten tvoj uspokojuje len svoje nápady na knihy a na Laurušku nemá čas, chúďatko. Potom žiarli na kamarátku." Fajn, dva-dva, remíza.

"Nám aspoň nebude tiecť práčka,"

"Ani nič iné.."

"Denisa!!"

"Áno Lala?"

"Vyhrávaš!"

"Nuž...premysli si nejaké tromfy, kým sa vrátime, alebo, pozri si na nete možnosti inseminácie, to jest, umelého oplodnenia, pretože tvoj Matúško sa rozhýbe, keď ja budem mať už vnúčatá. A to bude platné asi tak ako zľavové kupóny na prezervatívy."

No dobre, nevyhrala...ona ma úplne zotrela!

"Stratili sa Laurinke slová? To nevadím, pozri si nejakého árijca, ktorý Ti ich s jazykom z toho hrdielka vytiahne. A ešte niečo... Ľúbim ťa, Lala. A chcem TI len dobre."

"Ja viem Den. Ale fakt si ma odrovnala, si skvelá!"

"Preto robím ukecanú diplomatku. Trénuj to!"

"Dobre, dobre, bež už, lebo Lukáško potrebuje ukojiť."

"Onedlho bude potrebovať aj malý Lukáško nakojiť."

"Čo????" teraz som už úplne okoktavela. "Den, to je nejaká sexuálna narážka, ktorú nepoznám?"

"Nie, presne tak, ako hovorím. Včera som to zistila. Ticho, Lukáš je vo vedľajšej izbe, ešte to nevie. Ani tebe som to nechcela povedať cez mobil, ale keď ja už nevydržím..."

Začali sme obe výskať od radosti. Oh, budem teta.

"Dobre, tak keď sa vrátim, otvoríme šampus.. detský!!" zašveholila som.

"Ešte rozmýšlam, ako to povedať môjmu miláčikovi. Chcem niečo netradičné," šepkala, aby ju Lukáš nepočul.

"Waaa, Den, ja som taká šťastná a rozčarovaná."

"Haloo, počúvaš ma vôbec?"

"Áno, ale hovorím,že neviem ani ako mám reagovať ja. Teda viem, ale júúú, veď to je skvelé."

"Dobre, pokecáme, keď sa s touto novinou ustáliš, lebo tvoja temperamentná radosť zatieňuje tvoju kreativitu a nevieš mi poradiť."



Len jednoWhere stories live. Discover now