Keďže mi ženy si vieme zistiť všetko- a ja som chcela všetko vedieť- miliónty krát som nakukla do Davidovho profilu. Pán Cynický tam toho veľa nemal, ale aby som si tam vyhľadala jeho instagram a neskôr aj Facebook, to stačilo.
Na jeho facebookovej profilovke nebol sám - na fotke ho objímalo jemné žieňa so štíhlejšou postavou. Kútiky mala jemne dvihnuté a dlhé tmavšie vlasy sčesané na pravú stranu. V jeho profile sa to však fotkami s ňou len hemžilo.
Musela som sa posadiť. Cítila som sa zle. Sama pred sebou.
Prečo si mi nepovedal že si zadaný? -písala som bez rozmyslu.
Nepýtala si sa :) -akože odpoveď.
Toto bola odpoveď? Čakala som hocičo, že ma začne chlácholiť, že bude zapierať, nič. On ostal úplne kľudný, akoby mi oznamoval, že zajtra bude pršať. Akoby to bola najprirodzenejšia vec na svete. Nerozumela som tomu. Ale, chcela som to takto zahodiť?
Áno, Laura, si kompletná? Tebe by sa páčilo, keby tvoj priateľ mal aj ďalšiu? Vedela som, že na tie blbé zoznamky sa nemám nikdy registrovať-mrmlala som si sama pre seba.
A ako dlho ste spolu? -túžila som uchlácholiť samú seba, že je to čerstvé a dá sa to nejak "vysvetliť".
Päť rokov :)
Bum. Prosím? Koľko?
Takže to už plánujete spolu aj detičky a rodinu? -no Laura, to je teda prirodzená otázka.
Neviem. Hocikedy sa môžeme rozísť.
Čo? Veď ste spolu už tak dlho!
No a? Budeš s niekým zostávať, lebo ste už spolu "dlho"? To čo je? Hocičo sa môže stať..
No jasné Laura, dávaj si nádeje, že zrovna kvôli tebe si bude rozbíjať vzťah..
Neplakala som. Bola som asi znechutená sama sebou. Neviem. Ale naozaj sa mi chcelo skôr povracať, ako plakať. Plakať som nemala prečo. Nič a nikoho som nestratila. Bol to len pár dňový, alebo týždňový úletík. Nič viac. Bum na zadok a znovu vstávame, ako na trampolíne.
Toto som Dene už vôbec nemohla povedať. Hanbila som sa sama pred sebou, nie to ešte pred ňou. Ale čo bude ďalej? David mi písal, akoby sa nič nestalo.
Nemáš výčitky? Podvádzať priateľku? -nedalo mi to.
Si ešte mladá žubrienka na to, aby si to pochopila, Lauri. Ona sa nesnaží. Mohlo by byť všetko inak...
A náhle zmenil tému. Nechcel o Tom hovoriť a ja som pochopila, že to bude prvá téma, ktorá bude na pomyselnej čiernej listine zoznamu zakázaných tém.
Utíchlo to. Utíchlo naše stretávanie, trápne pismenkovanie. Ale tak, nič mi nezobral. Stále som bola "poctivá". To, že mi zobral srdiečko, som pochopila až neskôr. Oveľa neskôr.
A tak, možno sklamaná zo seba, Davida, svojho osudu som listovala ďalej a ďalej tú trápnu zoznamku, nikomu neodpisovala, len občas Matúšovi. Nechcela som tam hľadať niečo čo mi "chýba". Aj keď mi to naozaj chýbalo. Chýbalo mi také to chlapské objatie zozadu, letmé bozky a upokojenie, že všetko bude fajn.
Ale ako som mohla dávať niekomu lásku, keď som sama nebola celistvá? Ja som len niekým chcela zaplniť svoje diery. Chcela som s niekým tvoriť niečo obrovské, niečo, čo ľuďom dáva energiu, bez čoho nemôžu byť a kvôli čomu žijú. Ale láska je typická žena- nepredvídateľná, prekvapujúca, nedochvíľna (občas nepríde na vaše rande vôbec).. avšak vždy naplňujúca.
YOU ARE READING
Len jedno
RomanceManiak/manipulátor- tak by ho nazvala odborníčka, a možno aj ktorýkoľvek človek na tejto zemeguli- okrem mňa. Moje srdce, už dávno roztrieskané na milión kúskov, má pre neho v arzenáli úplne inú prezývku- poloboh. Vykľučkovať z pavučiny poloboha je...