Zhlboka som sa nadýchla a zavrela konverzáciu s pánom Cynickým.
"No pozri, ukáž mi tu tých normálnych chlapov, tých opisovaných polobohov, či ako ich to voláš. Sú tu len úchylné prasce a nemám chuť ti to opakovať miliónty krát."
Vrazila som Denise mobil pred oči. Postupne preklikávala jednotlivé konverzácie.
"No na to si musíš len zvyknúť, takých jednoducho hodíš do bloku a viac sa o nich nezaujímaš," skonštovala sucho, akoby to bolo úplne prirodzené a ďalej ma zaúčala ako novú zamestnankyňu vo firme... "Haaa, ale musíš uznať, tento "poslušný" ma niečo do seba!" - zasmiala sa a začala mi s nejakým profilom mávať pred očami ako šialená. "Ale, ale, micka, s týmto máš ako veľa správ!"
Mobil som jej vytrhla, mojím cieľom bolo jej ukázať, že sú tam len narušené osobnosti chlapov, nie toho jediného, s ktorým sa relatívne dá kecať. Hej, len relatívne.
"To čo bolo? Ty mi niečo tajíš? No a s hentým si sa nepochválila!"
"Lebo sa nie je s čím chváliť!!!"
"Dajte si stretko a uvidíš. Už dávno som ti povedala, že nemáš byť taká suchá!"
"Vieš čo, radšej mi povedz, čo nové s Lukášom."
Nejak som nechcela priznať, že predstava stretnutia s hentým drzaňom vo mne vyvolala adrenalín, avšak príjemné pocity. Zaujímalo by ma, či by bol taký sebavedomý aj naživo. Či by mi vedel dvoriť, avšak nestratil by vlastný názor a neprispôsoboval by ho tomu môjmu.
Zo snívania ma do reality vrátila Dena: "... a potom odišiel, chápeš to? Že on to už nedokáže, len sex, že on ma miluje!! Robil jak nejaká hysterická ženská, preboha!"
"Ja sa mu vôbec nedivím. Veď som ti to už niekoľko krát povedala, že si s ním nemala tráviť každý víkend, a to kde si videla, aby u seba milenci prespávali? Mali ste si s prepáčením urobiť dobre a rozlúčiť sa. A nie sa výletikovať po hradoch, kúpaliskách, a hlavne si mu nemala dovoliť spať s tebou v jednej posteli a túliť sa k tebe celú noc, čo si čakala, jasné že sa do teba buchol. A aby si vedela, v dnešnej dobe sú niektorí chlapi citlivejší ako ženy. Lebo ženy robia ako vypočítavé mrchy..."
"Tak ale je to chlap, to ja mám byť to citlivé žieňa, ktoré mu bude robiť cirkusy, keď bude mať hormonálne výkyvy a ja mám depkovať, že v tom celom vidí iba sex. On je predsa chlap!!"
"To, že je chlap neznamená, že nemá city. A navyše, neni to Marek. Nie všetci chlapi sú ako Marek, že okrem teba majú ďalších päť."
"Ach." - vzdychla a už znovu fajčila jednu od druhej.
"Mala by si to s tým Lukášom skúsiť. On ti neublíži, nepodvedie ťa, bude ťa ľúbiť a pozri, toto bol len dôkaz. Nie každý chlap by priznal zaľúbenie tak otvorene ako on."
"Premyslím si to. No v posteli je dobrý..."
"Takže má šancu!" -so smiechom som doplnila Dianu.
"Hmmmm... možno," - Dia vyplazila jazyk a potmehúdsky sa usmiala. Chytila ma pod pazuchu a s úsmevom sme sa vybrali do mesta.
YOU ARE READING
Len jedno
RomanceManiak/manipulátor- tak by ho nazvala odborníčka, a možno aj ktorýkoľvek človek na tejto zemeguli- okrem mňa. Moje srdce, už dávno roztrieskané na milión kúskov, má pre neho v arzenáli úplne inú prezývku- poloboh. Vykľučkovať z pavučiny poloboha je...