Chlpatý koberček a lá ženská kúpeľňa

21 0 0
                                    

Držal ma na rukách, ja som nohami objímala jeho pás a vášnivo sme sa bozkávali. Pravou rukou potom odrhnul veci z kuchynskej linky, pričom ma jednou rukou stále držal na sebe vo vzduchu. Opatrne ma posadil na kuchynskú linku a jemne kusol do krku. Začal mi vyzliekať tričko, no Laurinka sa práve vtedy zobudila a ruku mu odtiahla. Dvihol ma a rovnakými pohybmi presunul na posteľ.

"Ja to ešte nechcem" -tentokrát som nemrmlala.

Akoby nepočul, bozkával ma a mňa to vzrušovalo. Ale nechcela som. Teda chcela. Bála som sa. Proste myšlienky, že má byť "môj prvý" niekto zadaný, kto ku mne cíti maximálne túžbu, mi to nedovolili. Dobre, v tejto dobe je to klišé, veriť, že s niekým ostanete celý život, navyše som už mala nejaké vzťahy za sebou, ale strach ma premohol.

David to skúšal ešte zopár krát, ale keď (konečne) pochopil moju neschopnosť sa uvolniť, hodil sa na posteľ a zapol televízor. Ja som sa automaticky pritúlila k nemu. Objal ma a po chvíli začala jeho ruka znovu putovať najprv pod moje tričko, potom pod nohavičky. Nechala som ho. Po dlhom vnútornom presviedčaní som mu dovolila vyzliecť mi tričko.

Nemala som čas rozhliadať sa po jeho byte. Ležali sme v objatí a mne to úplne stačilo. Cítila som, že jemu nie. Ale neni úbohé, nasáčkovať sa k niekomu do bytu a tam mu pretiahnúť priateľa?

Ležala som na jeho hrudi a cítila z neho sálajúce teplo. Upokojovalo ma to do chvíle, kým mi tridsiaty krát nezazvonil mobil a ja som sa musela zdvihnúť z postele aby som odpovedala.

"Áno, mami?"

"Lauri, ty ani nedáš vedieť? A dnes neprídeš? Veď si hovorila, že prídeš okolo tretej a je päť. Bála som sa, že sa ti niečo stalo!"

"Som už na ceste, mami," položila som, aby som nemala zbytočné prednášky o zodpovednosti a sľuboch. Nechápala som, ako mi mohlo niečo také vypadnúť.

"Budem musieť k mamči," podotkla som mu, ako keby som pri telefonovaní nesedela vedľa neho.

"Dobre," usmial sa a pomaly sa posadil.

"Idem ešte na wécko." Panebože, Laura, vážne mu toto oznamuješ?

"Hneď tu za rohom" -pousmial sa. Určite sa niekde vnútri chechtal, ale chcel predo mnou vyzerať suverénne a nereagovať na moje netaktné pripomienky.

V kúpeľni som si v duchu nadávala, že sa vôbec neviem správať v spoločnosti muža. Pritom som si všimla aspoň zariadenie kúpeľne. Znovu, celkom maličká, ale o nič menej útulná. Na vani jeden mužský sprcháč aj na telo aj vlasy, hneď vedľa ženský šampón, kondicionér, balzám, telový sprchový gél.. Ženy. Aspoň v niečom som s ňou rovnaká. Ona by nikdy nespala s cudzím chlapom- možno ho celým srdiečkom miluje, varí mu, žehlí, perie a keď je v robote, tak on si sem nosí nás- "kamarátky". Bohvie koľko "nás" je.

Na práčke, hneď vedľa umývadla boli tiež také tie ženské "serepetičky" a okrem toho mala pre seba takmer aj celú poličku nad umývadlom. No dobre, Laura, už si tu dostatočne dlho, umyť ruky a ideme - napomenula som sa.

Na ruky som si naniesla voňavé levanduľové mydlo. To určite kúpila ona.. No super, ešte sa mi dostane voda do tých nových hodiniek a naozaj prestanú fungovať. Rozopla som si hodinky a položila ich na práčku hneď vedľa jej šminiek. Wau, aké jemné uteráčiky, úplne ladia s tým chlpatým modrým koberčekom.

"No ideme?" -oprel sa o zárubňu kúpeľne už prezlečený.



Len jednoWhere stories live. Discover now