Gülmekle yetindim. Az sonra Meltem ve Emre gelmişlerdi. Kahvaltımızı önümüze koydular ve yanımıza sandalye çektiler. Meltem, alışverişe çıktığımızda aldığımız mavi beyaz tulumunu giymişti. Kombini mavi terlikler ve taklit ray-ban güneş gözlüğüyle tamamlamıştı. Oturunca gözlüğü saçlarını arkaya itmek için taç olarak kullandı. Emre ise siyah atlet ve asker yeşili kapri giymişti.
Aslında ikisinden iyi bir çift olabilirdi. Bir ona, bir Meltem’e baktım. Farkında olmadan sırıtmıştım. Alper’e baktığımda o da bana bakıp güldü. Bakışları “Aynı şeyi mi düşünüyoruz?” anlamı taşıyordu. Göz kırptım ve Onlara geri döndüm. “Aslında iyi bir çift olabilirsiniz.” dedim. “İkiniz.”
“Lafı tam da ağzımdan aldın.” Alper’in sesiydi. Çakmam için elini uzattı. Çaktım.
Meltem ve Emre gülüştüler. “Saçmalamayın.” dedi Meltem. “Biz, sadece iyi anlaşıyoruz.” Emre’ye onay ister gibi baktı.
Emre’nin duyguları bunlar değildi. Gülümsemesi birden yok oldu. Meltem’in dediğini onayladı.
Zoraki gülümsemesiyle konuştu: “Biz iyi arkadaşız.”
Ama bu mizah duygusundan yoksun bir gülümsemeydi. Meltem’i tanıyordum ve onun da gerçek duyguları bunlar değildi.
Bacağıma alttan bir tekme darbesi yediğimde boğuk bir çığlık attım.
Alper kaşlarını havaya kaldırdı ve çatalını zeytinine batırdı. O an önümde tabağımın durduğunu fark ettim ve ben de yemeğime odaklandım.
Meltem uzun süredir Alper ve beni inceliyordu. Sonunda bana dönerek, “Bebeğim, Alper erkek arkadaş konusunda ideal bir isim. Bence listenin başına koymalısın.” dedi. Benim arkadaşım olduğu her yönünden belli oluyordu. Az önce yaptığımızın acısını çıkaracaktı.
Mizahtan yoksun kahkahamla, “Öyle bir liste tutarsam hatırlat.” dedim.
“Bence artık tutmalısın.” dedi ve göz kırptı. İşte bunu beklemiyordum. Bir sıkkınlıkla tabağımı geri ittim ve arkama yaslandım.
Meltem çıkardığı işten gayet mutluydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAMP
Adventure©Tüm telif hakları saklıdır. ♚ WATR Yaz '14 En İyi Macera Hikayesi' 2.si ♚ Bir çift insan topluluğu düşünün. Ne kadar kendi ayaklarının üstünde durabilirler? Telefon, teknoloji, hiçbir şey yokken. Issız bir adada nasıl yaşayabilirler? Ya bir oyun...