21. BÖLÜM > KİMSEYE GÜVENME, LİMON!

3.8K 179 31
                                    

WATTY AWARDS'DA VERDİĞİNİZ EŞSİZ DESTEKLER İÇİN TEŞEKKÜRLER :D İKİNCİ OLDUK. :d İYİ OKUMALARR. BU ARADA MEDYADA YAPTIĞIM DAHA DOĞRUSU YAPAMADIĞIM ETHAN-EVA-BRİAN ÜÇLÜSÜNÜN AFİŞİ VAR. UMARIM BEĞENİRSİNİZZ :D 

   Yanına oturduğumda “Git.” dedi.

   “Hayır.” dediğimde yerinden doğruldu.

   “Ne istiyorsun?” diye bağırdığında hala aklımda o cümleler vardı. Mavi adam seni kandırmasın.

   Kaşlarımı kaldırıp ona baktığımda, “Benden sır saklayanlarla işim olmaz.” dedi.

   O aslında siyah.

   Ne saçmalıyordum ben?

   “Senden bir şey sakladığım yok.” dedim kaşlarımı çatarak. Karşımda somurtarak oturan Aras’a baktım.

   “O zaman neden anlatmıyorsun?” diye sordu. “Neden benim bilmemi istemiyorsun?” Bilmeni istemiyorum, çünkü kavga çıkmasını istemiyorum. Ama bunu anlamıyorsun.

   “Anlatayım.” dedim soru sorar gibi. Başını salladı. “Rüyamda Demir bana bir kurdu öldürmemi söylemişti. Kabul etmemiştim, sonra Atilla gelmiş ve beni cezalandırmıştı. Ardından Demir tekrar kurdu öldürmemi söylemişti. Ben de elimdeki yayla oku kurda atıyordum, sonra sana geliyordu falan. Çok kötü bir kabustu.” diye yalan söyledim. Çünkü gerçeği söyleyemezdim. Hem, bu da bir nebze gerçek sayılmaz mıydı?

    Gözlerini büyülterek bana baktı. “Seni anlıyorum.” dedi ve bana sarıldı. Neden bana sarılması bu kadar rahatsız ediyordu beni? Sesini alçaltarak, “Son zamanlarda ben de garip rüyalar görüyorum.” dedi.

   Son zamanlarda herkes garip rüyalar görüyor sanırım. Eh, tabii 20 kişiyi bir adada tek başlarına aç susuz bırakırsanız delirmeleri normal. “Ne gibi?” diye sordum.

   “Beyaz bir yer var, tek başımayım. Sonra bir kadın beliriyor yanımda. ‘Sen mükemmelsin.’ diyor. Konuşmuyorum. ‘Sen, yeni ırkın cesaretisin.’ diyor. Sonra bağırarak tekrarlıyor.” dedi ve gözlerini bana dikti. “Çok.. garip.”

   Bu.. bu Sahra’nın rüyasıydı. Neler oluyordu? 

   Telaşlandığımı anlayacak ki, aklındaki soruyu dillendirdi. “Neler oluyor?”

   Yaşadığım büyük şaşkınlık  askeri anımsatan bir titizlikle beynime hücum etmeye başlamıştı bile. “B-bu rüyanın aynısını Sahra de görmüştü. Senin yanına gelmeden önce anlattı.” dedim etrafıma anlamsızca bakınarak. Düğümlenen boğazım, konuşmama engel olmasıyla birlikte, düşünmeme de engeldi. 

   Bir süre çözmeye çalışıyor olacak ki, cevap geç geldi. “Herkesin kâbus günü sanırım.” dedi gülerek.

   “Bence ya delirdik…” diye başlamış oldum ki ciddiliğimi görüp devamını o getirdi. “Ya da bunun altında bir şey var.”

   “Aynen.” dedim. “Haydi, belki başkaları da kâbus görmüştür, ha?”

   Gülümseyerek baktı. “Pekâla.”

---------------------------------------

   “Bu fazla garip.” dedi Koray. Onu onaylayan bir ses çıkardım.

    “Neden sadece üçünüz garip rüyalar gördünüz,” diye başladı Çağatay. Ardından Aras ve Sahra’ya garip gözlerle bakarken, “Ve neden siz ikiniz aynı rüyayı gördünüz?” dedi.

KAMPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin