Lekcja historii (Yuri on Ice || Otabek Altin x Yuri Plisetsky)

617 65 8
                                    

Yuri: Hej?

Yuri: Beka?

Yuri: Wiesz, właśnie czytałem o Kazachstanie. Nie pytaj, okej? Nie odpisywałeś na moje wiadomości, a ja miałem trochę wolnego czasu, także... pomyślałem, że może poczuję się bliżej Ciebie. Czy coś takiego. Boże, jak to brzmi.

Yuri: I wiesz co jeszcze? A może to przeznaczenie? Wszystko? Nie tylko to, że spotkaliśmy się w Barcelonie, ale też to, że w 1868 roku Kazachstan został wcielony do Rosji? A 16 grudnia 1991 jako ostatni proklamował niepodległość?

Yuri: Tak, ja to wszystko teraz pamiętam. Naprawdę mi się nudzi.

Yuri: Bo pomyśl. Rosyjski to drugi język Twojego kraju. I to kiedyś razem siedziało w jednym Związku Radzieckim.

Yuri: I chyba przez to próbuję sobie wmówić, że to nie jesteś wcale tak daleko ode mnie. I że jesteśmy sobie pisani. I że odjedziemy Twoim motorem w stronę zachodzącego słońca. Czy coś.

Yuri: Boże, nie czytaj tego, po prostu odpisz, jak będziesz miał chwilę!

Yuri: Albo wiesz co? Kocham Cię.

Otabek: Też Cię kocham.

Yuri: Czytałeś już dłuższą chwilę wszystkie te bzdury, które wypisuję, prawda?

Yuri: I mi nie przerwałeś?

Otabek: Przyznaję.

a/n: W ogóle Otabek może być muzułmaninem. Tak się nad tym zastanawiam od szóstej rano.

Nie pytajcie. Ani o opowiadania, ani moje rozważania. Miałem nocne i ranne fazy filozofowania.

Tutti frutti || oneshoty z anime || √Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz