M-8 "Eksik olma!"

377 33 19
                                    

****Hayal****

"Alo!"

"Acaba telefonum orada olabilir mi Kumsal?" Cevap vermesi için bekledim.

"Şuan senin telefonun ile konuşuyorsam?"

"Evde misin? Geri gelebilirim." Diye önerdim.

"Hayır! Hayır evde değilim." Sessizlik oldu. "Geçen sefer geldiğimiz beni ortada bırakıp gittiğin yerdeyim." Dilara ile göz göze geldim. Bir bu eksikti.

"Geliyor musun?" Dedi keyifle.

"İçeri girme. Ben geleceğim."

"O kadar vaktim olmayabilir. Elini çabuk tut." Aramayı sonlandırdım.

"Kahretsin ya."

"Ne oldu? Neredeymiş?"

"O... şey..." yere baktım. Tek gitmek istemiyordum ve kimseden de benimle gelmesini isteyemezdim. "Evdeymiş."

"Yalan!" Diye bağırdı Zeynep kulağında kulaklıkla nasıl beni duydu?
"Hayır değil. Evdeymiş."

"Derken kekeledi. Başka bir yere gitmiş. Neden bize söylemiyorsun acaba Hayal?" Diye açıklama yapan Zeynep ile göz göze geldik.

"Hey! Söylesene."

"Bir yerde değilmiş. Ben gidip geleceğim." Ceketimi giydim. Sonra kapıya doğru gittim.

"Sen bilirsin. Orada bir bana ihtiyaç duymayacağın ne malum?" Diyip ayağa kalktı Merve.

"Bir bana!"

"Kimseye ihtiyacım olmaz." Dilara kapının önüne geçip yolumu kesti. Kollarını göğsünde bağlayıp "Nereye gidiyorsun?" Dedi.

"Hemen gidip geleceğim." Kapıyı açtım.

"Anneni ararım. Evdeyim diyip gecelere aktığını söylerim." Gözlerimi kapatıp derin bir nefes aldım.

"Başımın belası mısınız siz? Annemle tehdit etmek ne demek!"

"Kankalık demek. Hep birlikte Hayde gidelim hayde hayde gidelim..."

****
"İçeri girmiş. Ona bekle demiştim."

"Burası bar! Reşit değiliz ve bizi buraya almazlar."

"Ben ne diyorum siz ne diyorsunuz?"

"Sana telefon alacam!"

"Bende sana beyin alacam Zeynep!"

"Kızlar!" Diye araya girdi Dilara. "Bir susar mısınız? Bizim buraya girmemiz şart. En azından birimizin..." kafalarınmızı salladık. "Şimdi plan şu..."

"Kapıdaki görevlileri bayıltıp barı basalım." Heyecanla bağırdı Merve.

"Bence şarkıcıyız diyelim." Zeynep'e döndüm. Bu harika bir fikir. "Annem." Diyip ona sarıldım. "Biliyorum çok tatlıyım." Sevimli sevimli güldü.

"Bende garsonuz diyelim diyecektim."

"O zaman Zeynep ile ben şarkıcı. Siz ikiniz garson." Elimi ortaya koydum. Kızlarda üstüne ellerini koydu.

"Zoru başarırız, mucize biraz zaman alır."

"Her koyun kendi bacağından..." diyip tüm enerji alt üst eden Merve'ye baktık. Omuzlarını silkti. "Ne yapayım? Ölürsek falan..."

"İlk biz gideceğiz. Sizi almasalar bile girmenize gerek yok." Zeynep ile birlikte adamların yanına gittik.

"Kimlik!"

× MUCİZE ×Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin