Vivi v akcii!

6.6K 547 62
                                    

Prešiel ďalší deň. Roba som nestretol a nepočul som ani ďalšie poznámky ohľadne výletu a podobne. Maťo bol v bufete s Nellou, takže nemal výhrady voči mne. Iba sa potajme chichotali, akoby pojedli vtipnú kašu, čisto romantický seriál na pokračovanie. Inak to bol deň bez komplikácii, až na....................

Po obede som si vykračoval po chodbe, keď ma zastavila Vivi.

„Sebo, Sebušik, počula som o tebe, že si veľký záchranár." Už boli jej ruky na mojich bokoch a ona na mne prilepená, ako suchý zips.

„Hej?" Jedna ruka sa presunula na môj zadok a druhá na zátylok a už si ma priťahovala nižšie, čo najbližšie k perám.

„Vieš, že mňa taký záchranári veľmi, veľmi silne priťahujú?" Zašepkala úplne pri nich.

„Hmmm, tak to som teda netušil." Už sa mi prisala na pery a hneď zablúdila jazykom dovnútra. Tak Vivi, nemá problém dostať, čo chce. Ona nepatrila k tým, ktoré sa hanbia, ktoré to majú radi nežne a pomaly, o ktoré sa treba starať, šepkať do ucha a podobne. Bola ako hurikán, ktorý priletel, vzal si čo chce a odišiel. Nie, že by mi to robilo vrásky, bolo to celkom fajn, nezávislý čistý sex. Zavlnila sa v bokoch a spolu so spomienkami na jej nekontrolovateľné rýchlovky,......ehmmmm. Tuším sa dosť silne začalo prebúdzať moje libido. Otočil som ju, tresol s ňou o stenu a pritlačil sa na ňu. Teraz som si už ja riadil a prehlboval bozk podľa svojich predstáv. Na chvíľu som sa odtiahol. Vivi rukou prešla po poriadnej vypukline mojich nohavíc. Zasmiala sa tak hlasno, až ma to rezalo v ušiach.

„Som rada, že ťa tá zachránená, nevyčerpala až tak veľmi, lebo ťa chcem využiť na jednu úžasnú vec." Trochu mnou cuklo. Využiť? Zachránená? Ach Vivi, prečo? Zrazu mi už tie bozky neprišli, až také sladké. Myslím, že to ona vôbec nepostrehla, lebo pokračovala. Jej ruka bola stále v mojom rozkroku. Presunula sa k môjmu uchu, oblizla ho a zašepkala.

„Mám jednu sexi babu, čo by to s nami rada skúsila v trojke." Asi mi to trochu vyrazilo dych.

„A čo ak by to bolo dnes?" Na konci chodby sa zjavila skupinka dievčat a začali sa chichotať, zjavne ich pohľad na nás dvoch a Vivi v mojom rozkroku dosť zaujal. Takže trojka, sexuálny sen každého chalana? Chytil som jej ruku a odtisol ju nabok. S ťažkým povzdychom som sa odtiahol a oprel o stenu. Koľkokrát som o takom dačom sníval, keď som mal ešte erotické sny. Každý chalan o takom dačom sníva. Ale, čo ak sen je niekedy omnoho lepší ako realita? Prebleslo mi hlavou ako ostrý šíp. Vivi nelenila a zase sa na mňa nalepila. Úplne sa zapasovala na moje, v tejto chvíli dosť deformované džíny, až som ešte raz ťažko vzdychol.

„Hmmmm?" Sladko zapriadla. Začal som si pripadať, ako figurína vo výklade, ktorú si môže vziať a po použití zase vrátiť. Slovo využiť, čo predtým vyslovila dostávalo dosť silný význam. Do riti! Ona ma vlastne vždy použila, čo mi doteraz ani neprekážalo. Opäť vyštartovala po perách. Priznávam, že má sexepíl. Chichotajúci hlúčik sa presunul ďalej. Chytil som ju za zadok a pritlačil na seba. V duchu som si zahrešil a poriadne šťavnato, chýba mi sex. Zadýchaná sa odtiahla. V tvári mala taký víťazný úsmev.

„Takže dnes?"

„A čo ak vám nebudem stačiť?" Triumfálne sa zarehotala.

„Myslím, že si poradíme a ty sa môžeš dívať."

„Si fakt perverzná."

„Ja viem a vôbec mi to nevadí." Zase sa zavlnila. Bol som ako ryba na háčiku, čo sa ako zmyslov zbavená z toho ešte aj teší.

„A kto je tá druhá?"

„Je pekná, nemusíš mať strach." Zacítil som vibrácie. Chvíľu mi trvalo uvedomiť si, že je to mobil. Vytiahol som ho z vrecka a pozrel, kto volá. Starká. To musím vziať, inak zalarmuje políciu.

„Ehmmm, dovolíš?" Vivi sa znechutene odtiahla. Ja som urobil zopár krokov a snažil sa to využiť aj na znormalizovanie hlasu a dychu. Zodvihol som.

„Ahoj.".............

Vivi sa znudene opierala o stenu a robila grimasy.

„No, konečne." Odfúkla si, keď som zložil.

„Už som myslela, že ma prejde aj chuť." Ja som sa už z náporu sexuálneho zatemnenia mysle celkom dostal. Teraz bolo na čase to povedať aj Vivi.

„Smola zlato." Zachmúrila sa.

„To ani nehovor."

„No, musím ísť." Zahrešila tak, že by sa pri nej zahanbil aj najväčší grázel.

„Čo je dôležitejšie a lepšie?!"

„Dôležitejšie, nie lepšie, moja starká."

„Ser na ňu, nech neotravuje." Tento výrok sa mi nepáčil, trochu ma to podráždilo.

„Veď si vravela, že sa viete zabaviť aj samé, tak pošli fotku nech ma nažhavíš na budúce zlato."

„Kašlem ti, mohla byť zábava a ty to takto pokazíš." Zasmial som sa a pritisol sa na ňu.

„Ale no, nie vždy som to pokazil." Poriadne som ju pobozkal, až sa začala postupne uvoľňovať.

„V poslednom čase to kazíš. Keby si nebol celkom dobrý v tom, čo robíš, tak sa k tebe už nikdy neozvem." Dodala ešte urazene. Zachechtal som sa, trochu mi pohladila ego, aj keď to malo mať iný význam. Pinkol som jej prstom po nose.

„Pošli fotku a uvidíme." Odchádzal som. Vivi ešte zazerala. Priznávam, že sa mi odchádzalo ťažko. Takúto ponuku človek nedostane často. Zaujímalo by ma, kto je tá druhá.

***
Starká objednala skrinky a potrebovala ich vyniesť hore a zmontovať. Cítil som sa ako taký ťažný kôň. Tiež super načasované, najbližšie štyri hodiny som nad ušlou šancou vôbec nerozmýšľal. Ešte, že navarila fakt dobrý guláš. Prichádzal som domov dosť zmordovaný. Už som zaparkoval a okolo mňa pobehoval naradostený Harry, keď mi prišla správa. Otvoril som to. Načítalo mi fotku, dve nahé ženské telá od pliec po stehná. Jedna bola otočená chrbtom s rukou stístajúcou zadok a druhá spredu, bolo jej vidno prsia a brucho. To bola jednoznačne Vivi. Potom došla správa.
Môžeš ľutovať.
Ach, no hej. Prezliekol som sa a šiel si zabehať. Aj keď som bol unavený z nosenia a skladania nábytku, tak som musel behať ešte poriadne dlho, aby ma to prešlo. Tak na toto budem ešte dlho myslieť.

Už som bol najedený a po sprche, keď som si sadol ku počítaču. Načítal som facebook. Ešte stále ju neprijala? Ach, neštvi ma. Nie je možné, aby nebola na FB, veď určite píše o úlohy. Dnes po tom všetkom, som bol dosť nabrúsený. Napísal som jej správu.

*Zelenoočko netrucuj a príjmi žiadosť. *

Pozeral som chvíľu na tú obrazovku, keď zrazu odpísala.

*Prečo by som mala?* Začal som sa smiať, ako najatý. Zrazu mi tá dnešná ponuka, aj tá fotka už hlavu nerozbíjala. Bolo tu jedno trucovité Zelenoočko.

*Lebo som neodolateľný. :D Ako sa máš?*

*To teda nie si a mám sa už dobre.*

*To som rád. Už vieš aký koláč mi upečieš? A príjmi žiadosť, lebo poviem tvojej starkej, aby to klikla za teba.*

*Starká ani nevie, čo je facebook.*

*Tak už aspoň viem o čom s ňou na budúce hodím reč. :D *

*Nefandi si, kto povedal, že ťa tu na budúce pustím.*

*Starká ma má celkom rada ona ma pustí.*

*Musím jej povedať, čo si za kvietok.*

*Hmmm, akože napríklad pohľadný, starostlivý, silný, inteligentný, mladý muž.*

*Hej, hej, namyslený a úplne neskromný.*

*Zelenoočko, už som sa o teba viackrát postaral, nezaslúžim si toľko dôvery, aby si prijala moju žiadosť o priateľstvo?*

Prijala.
Tak konečne. Usmieval som sa.

Ďalšia časť za nami.😁😁 No, neviem, čo dodať, ani čo vy na to ??😨😨 Ale takto to proste bolo😜😜

V tvojich očiachWhere stories live. Discover now