Хараал идсэн цэвэрлэгээ . Үзэн ядаж байна. Байнга л намайг хий гэх юм. Эсвэл надаас өөр хүн олдоггүй юм болов уу?Тэхён:-"Уучлаарай гэрт яаралтай асуудал гарчихаж. Би явлаа шүү. Болгоомжтой хариарай"
Одоо бүр амар хамт цэвэрлэх ч хүнгүй болчихлоо.
Сэхи:-"Ингэхэд энэ тэхёны ар гэрийхэн нь ямархуу хүн байдаг бол"
Сэхи тэрнийг сонирхож байгаа нь илт байгаа ч үргэлж л эсэргүүцэх юм. Ер нь би дахиад явахдаа Сэхид тэхёныг өндөг юм билүү. Дахиад явна гэж юуны талаар хэлж байгаа вэ гэхлээр.... Би энд жиминээс болж хорогдсондоо л ирсэн. Харин тэр өөрийнхөө хайртыг олчихсон бол би энд байх шаардлаггүй гэж үзсэн. Гэхдээ гадааад сурах их өртөгтөй. Тиймээс 12р ангиа төгсөөд л би явахаар шийдсэн. Гэвч ганцаархнаа
:-"Сайн хүмүүс байдаг юм аа. Ингэхэд сэхи надтай хамт цэвэрлэг-"
Арагшаа хартал нэгэнт би ангид ганцаархнаа үлджээ. Яахлээрээ тэд нар ийм хурдан явчихдаг байна аа.
:-"Хараал идэг чамайг хогийн шүүр ээ!!"
Яг сайхан зан ааш тайвшраад цэвэрлэгээгээ хийх гэтэл хогийн шүүр нураад уначихав. Яачихсан хорвоо вэ?
?:-"Чамд туслах уу?"
Би арагшаа харахыг хүсэхгүй байна. Жимины нүдрүү эгцлээд харж чадахгүй байх. Ахх би бэлтгэлгүй байна шдээ.
Жимин:-"Чи их хараалч болчихжээ"
Би дахин дуугарсангүй тэрэнрүү эвдэрхий шүүрээ сарвайлаа. Мэдээж нүдрүү нь харахгүйгээр
Жимиэ:-"Тэнд шинэ шүүр байгааг харсангүй юу?"
Тэр ангийн нөгөө буланруу заахад би шинэхэн шүүрийг олж харан бантахдаа тэрэнрүү эвдэрхий шүүрээ шидэж орхив.
Жими:-"Намайг--нөгөө---ахх би хог шүүрдье"
Тэр шинэ хогын шүүрийг аваад хичээнгүйлэн салаануудыг шүүрдэж эхэллээ. Би харин шалны хувиндаа ус хийхээр нойлруу зүглэв
?:-"Чи тэгээд яах гэж байна?"
?:-"Яахав ханатлаа тоглоод үзье Пак Жиминээр"
Өглөө яг энэ ариун цэврийн өрөөнөөс сонссон хоолой дахин дуугарж энэ харилцан яриа нь намайг зүгээр өчнөөн бухимдалтанд хүргэчихэв. Жиминээр тоглох гэв үү? Ер нь яахлээрээ энэ Пак Жимин гэх хүн үргэлж хүний тоглоомын бай болж байдаг байна аа. Би тэгээд дахиад хамгаалах уу? Тэгсэн нь л дээр бололтой.
YOU ARE READING
Friends {Hard love} Completed ✅
FanfictionХайр хүнийг дотроос нь иддэг. Хайраас хэн ч зугтаж чадахгүй. Тэр нэг бодлын залгигч мангастай яг адил. Гэвч бид үргэлж дэргэдээ байлгадаг. Би хайрлах тусам улам шархална .