3️⃣8️⃣"Date"

497 33 0
                                    


"Чи юу хиймээр байна? Анхны болзоогоо хийцгээх үү? Бидэнд гоё дурсамжууд их ч гэлээ болзоо мэтийн зүйлс ховор юм байна"

Би толгой дохин түүний энгэрээс салаад гэрлүүгээ орохоор дөхлөө

"Чи хайчих гээд байгаа юм?"

"Гэрлүүгээ явж өмсөх хувцас ольё"

"Үгүй ээ ингээд л гарчих л даа. Чи хөөрхөн байна"

Тэр атгасан гарнаас минь чанга атгаж байлаа. Хэзээ ч явуулахгүй гэж байгаа мэт.

"Ээ анхны болзоо шдээ. Илүү гоё хувцас өмсье"

"Тэгээ чи гоё хувцаслаад нүүрээ будчихвал залуус хараад сүйд болно шдээ. Би тийм байдлыг хүсэхгүй байна"

Би инээж түүний нүүрлүү хараад

"Чамд гоё харагдмаар байна. Бас зөндөө зураг авахуулах болохоор гоё гарах хэрэгтэй биздээ"

"Яагаад зураг гэж??"

"Энэ чинь дурсамж маанагаа. Бидэнд тиймэрхүү зүйлс хэрэгтэй. Дараа нь их хэрэгтэй шдээ"

"Зза тэгвэл нүүрээ будахгүй шүү"

"Би угаасаа будаггүй!! Явлаа"

Тэдний гэрэс гарж өөрийнхөө гэрлүү орлоо. Одло би жаргалтай байна уу? Хариулт нь 300%

****

Би усанд орж үсээ шууж байхдаа хувцас сонгож байлаа.

Яагаан юбка мөн шар сул подволк. Энэ их содон харагдууах бололтой.

Гадагшаа гарахад Жимин спорт загварын машинаа налчихсан үнэн күүл харагдаж байлаа.

"Чи машинтай болчихсон юм уу? Хэзээ?"

"Аав энүүгээр чамайг зугаалуулж бай гэж хэлсэн. Тэгээд авж өгсөн юм"

"Ингэхэд Суа яасан юм бол?"

"Тэр тухай яриад ч хэрэггүй байх. Одоо бидэнд хамаагүй биздээ"

Бид хөдөлж нэгэнт кино театрийн урд иржээ.

"Кино?? Seriously man!!! Чи энэ хуучинсаг үзлээсээ салах болоогүй юу?"

"Америкт амьдарж байсан гэсэн шиг ярьж хэлж байгааг нь ээ. Тиймээ би ойлгохгүй байна"

"Үнэхэр ойлгохгүй байна уу?"

"Би чинь milk ийг Moulk гэж сонсдог хүн /за тэгээд нэвтрүүлэг үзсэн хүмүүс мэдэх байхаа. Хамгийн гол нь би нэрийг нь санахгүй байна л даа хаха/"

"Зза ойлголоо. Зүгээр л орцгооё"

****

"Энэ чинь насанд хүрэгчдийн Кино байна Жимин!!!! Чи тэгээд тасалбарыг нь авчихаж байгаа хэрэг үү? Чи миний гарт үхэхийг хүсээ юу?"

"Гоё л кино байгаа биздээ. Тэглээ ч сүртэй юм чи ирээдүйд хийж л тараа шдэ. Тэгээд бүр надтай"

"Би үзэхгүй ээ"

"Ээ үзчих л дээ"

"Тэгвэл надад 2 попкорн аваад ир"

"Ойлголоо хадагтай"

Багтарж үхэх нь ээ. Яаж ийм кино үзнэ гэж бодов оо. За яахав би шууд ороод унтчихаас.

***

Би театрын танхимд орж ирээд хамгийн арын суудалд суугаад кино ч эхлэлээ. Үнэндээ эхлэлдээ тийм юм гарна гэж санасангүй. Бурхан минь гэж. Би нүүрээ дарж хаашаа харахаа мэдэхгүй байтал Жимин минйи гарыг буулгаж аваад үнсчихэв. Бүр энгийн үнсэлт ч биш Франц... Би бүр таг мартчихаж . Театрын ард талд үнсэлцэх гэж л хүмүүс суудаг шүү дээ.

"Энийг үзэх үү? Намайг үнсэх үү?"

"Чамайг л үнсэхээс"

За цаашаа сонсоод хэрэггүй ээ 😂😂 тийм юм болсон. Харин кино дуусаад бид хоёр урьд нь байнга хамтдаа ордог байсан жижиг мухлагтаа ирлээ. Ямар ч өөрчлөлт алга. Мухлагийн эгч хүртэл байрандаа байна.

"Энэ чинь Жимин үү дээ? Хэнийг дагуулаал ирэв ээ? Юүи хайчсан юм? Та 2ыг харалгүй бараг жил болчихож"

Мухлагын эгч надруу сонин харахад би

"Баярлалаа эгчээ. Одоо та харчихлаашдээ. Хөөрхөн бондгор Юүигээ таньсангүй юу?"

Бид инээлдэн идэх хоолоо захиаллаа. Эгч гэнэт камер барьж ирээд бидний зурагын авж болох эсэхийг асуулаа. Би Жиминий хажууд сууж байгаад хацар дээр нь үнсээд зургаа авхууллаа.

"Хөөрхөн хосууд минь зургаа аваарай"

Дараа нь би гэртээ хариад саяны зургаа чангаас чанга атгах атгалтаасаа салгаад little Yuee дээ хавчуулав . Тэгээд хэн нэгэнд гарчигласан захиа бичиж эхэллээ. Их л чамбайлан биччихээд дотор нь зургаа хийгээд шууданд хийлээ.

Энэ захиа эзэндээ хүрэх өдрийг би үзэн ядаж байна. Тэгсэн ч хамаагүй тэр өдрийг ирэх хүртэл аз жаргалтай байхыг хүсэж байна.

Friends {Hard love} Completed ✅ Where stories live. Discover now