"Мэдээж би чадна" урдаа байх хэдэн залуусыг харснаа ийнхүү хэлээд хурдаа нэмэн нэг ундаа мөн атга шороо аваад тэдэн дээр асгалаа.:"Чөтгөр ав гэж бүдүүн гахай минь замаас зайлаач дээ"
:"Энэ бүхнийгээ төлж өг"
Надруу уцаарлангуй орилох нь хэт уйтгартай санагдаж байна.
"Би одоо явлаа"
Ингэж хэлээд буцан найзууд руугаа явах гэсэн ч өнөөх шороо ундаанд холилдсон нөхөд чинь миний замыг хаан
"Энэ цамцыг цэвэрхэн болгочоод яв гахай минь!"
"Хэнийг гахай гээд байгаа юм муу хөгшин төгзөг минь!"
"Энэ муу чинь бүр-"
Хариугүй гар далайж намайг цохихыг алдад хаанаас ч юм нэг гар гарж ирэн намайг хөтлөн гүйж эхэллээ. Хөтөлж явж байгаа хүнийг ч анзаарах сөхөөгүй ардаас хөөх залуусыг харан шоолсоор нэг мухарт ирлээ.
"Чи чинь ямар задарчихсан охин бэ? Ийм том ах нартай юу хийж байгаа чинь энэв?"
"Чи миний ээжээс ч үглээ байна! Би явлаа"
Өнөөх мухараас гарахаар оролдсон ч саяны нөгөө үглээ бацаан чинь гарнаас татан өөртөө наачих нь тэр
****
Ингэж л би анх амьдралын түшиг тулгуур минь болсон сайн найзтайгаа учирсан юм даа. Дөнгөж 12той ч их сахиллаггүй жинтэй над шиг охинд найз олдох байсан болов уу? Дэггүйтэж яваад тэр ах нартай учирж тэр нэгэн хүн намайг аварсанд одоо бол маш их баярладаг ч энэ нь намайг хэмжээлшгүй их уй гашууд унагасан юм.
****
"Яг одоо боль Пак Жимин!! Чи миний дэвтэрийг нугалаад байна шүү дээ"
"Уучлаарай Юүи. Гэхдээ чи үнэхээр ингээд л гэгээрчихэж байгаа хэрэг үү?"
"Өнөөх сахилаггүй Юүи байхгүй болсон шүү дээ. Удахгүй математикийн тэмцээн болох гэж байна. Уг нь хоюулаа орно биздээ. Чи яагаад бэлдэхгүй байгаа юм бэ?"
"Ээлдээ ингэсээр байгаад залуу нас дууслаа шүү дээ"
"Бурхан минь жимин халуун чинь зүгээр биздээ"
Хэт их санаа зовсондоо гараа духан дээр нь тавьж халууныг нь хэмжсэн ч азаар зүгээр байна.
"Мэдээж Юүи! "
"Надад тоо зааж хичээлдээ үргэлж шамдаж бай гэдэг жимин хайчив"
YOU ARE READING
Friends {Hard love} Completed ✅
FanficХайр хүнийг дотроос нь иддэг. Хайраас хэн ч зугтаж чадахгүй. Тэр нэг бодлын залгигч мангастай яг адил. Гэвч бид үргэлж дэргэдээ байлгадаг. Би хайрлах тусам улам шархална .