Pov. Elisa
Nee, nee... Doe het niet!
Alsjeblieft...
Ze kijken me aan, ze lachen me uit....
Hahahahaha...
In de verte hoor ik een bel gaan, de schoolbel...
Het geluid word harder en harder...En toen werd ik wakker.
Die schoolbel, was in werkelijkheid mijn wekker.
Moeizaam sta ik op, mijn hoofd bonst en ik voel me misselijk.
Mijn ouders zijn al aan het werk, dus ik ben alleen thuis.Ga niet naar school... Blijf thuis... Je ouders zullen het toch niet merken... Ze zijn te druk bezig met hun eigen dingen...
Moeizaam druk ik de stemmetjes uit mijn hoofd en loop naar beneden.
Ik ontbijt in de bus wel, denk ik bij mezelf.
Ik gooi wat eten in mijn tas, pak mijn spullen en loop naar buiten.
Als ik in de bus kom, ga ik op een lege plek zitten.
Iedereen loopt langs me heen, en als de bus wegrijdt, zit ik nog steeds alleen. Zoals altijd...
Ik krijg soms wat afwijzende blikken, en hoor wat gelach, terwijl ik mijn broodje moeizaam naar binnen werk.
Na een uur lang nare opmerkingen slikken en boze blikken ontwijken, zijn we eindelijk bij onze eindbestemming aangekomen.
Vanaf hier moet ik nog 10 minuten lopen, genoeg tijd om mijzelf helemaal zenuwachtig te maken en de ergste horror beelden naar boven te halen.Wat zullen ze met me doen als ik op school ben? Zullen ze me weer in elkaar slaan, of zullen ze me nou eindelijk met rust laten?
Nee, waarom zouden ze...Ik wrijf over de pijnlijke plek op mijn arm, die ik gisteren heb opgelopen.
Mijn ouders merken er toch niks van, ze zijn te druk bezig met hun eigen "perfecte" leven...
Als ik maar goeie cijfers haal, dan maakt het hun niet uit...Ik schrik van mijn eigen eigen gedachten, en druk ze met alle macht uit mijn hoofd.
Ik weet wel dat mijn ouders veel om mij geven, ze hebben het alleen heel erg druk.
Als ze nou eens wisten hoe het er met mij aan toe ging op school...
Met die gedachten loop ik het schoolplein op.
Mijn gedachten dwalen af als ik naar binnen loop, en ik ben bang voor wat er komen gaat...
•
Hallo!
Nou, hier is die dan: mijn 1e hoofdstuk!
Hij is niet heel lang, maar ik beloof dat de volgenden langer zullen worden!
Wat vinden jullie er tot nu toe van??
Nog even 1 ding:
Ik heb vroeger ook een wattpad account gehad, wat nu eroreror heet.
Ik kan er niet meer opkomen, omdat mijn account gehackt was, maar de boeken daarop kan je nog wel lezen.
Ze heten: "verziekt" en "one last wish"
JE LEEST
The Boy And The Bucketlist
RomanceElisa, een meisje van 17 jaar, wordt heel erg gepest op school. het enige wat haar nog overeind houd, is haar geliefde dagboek wat ze altijd bij zich draagt. hier schrijft ze alles in, ook haar... bucketlist. maar het pesten word zo erg, dat ze zelf...