Hoofdstuk 31

903 68 14
                                    

Pov. Elisa

Nee, nee ik kan dit niet doen!
Verschrikt trek ik terug.
"Wat is er? Ben ik zo slecht dan?" Hij grinnikt een beetje, maar ik hoor aan zijn stem dat hij toch wel gekwetst is.
"dat is het niet, het is gewoon..." Ik probeer de juiste woorden te vinden, maar het lukt me niet.
"Oh oké, ik snap het al. Je hebt dus een vriendje..." Zijn stem klinkt mat, maar zijn ogen staan droevig.
"Nee, nee echt niet. Ik weet niet hoe ik het uit moet leggen..." Ik kijk hem aarzelend aan.
"Hé, als je me niet leuk vindt moet je het zeggen hoor. Dan laat ik je nu met rust." Hij wil zich al omdraaien, maar ik pak hem bij zijn arm.
"Dat is niet waar! Ik vind je wel heel aardig, alleen... Mijn vriendje heeft het net uitgemaakt..." Ik zie een twinkeling oplichten in zijn ogen.
Hij pakt mijn handen vast.
"Ik zal je zo veel tijd geven als je nodig hebt, ik kan wachten." Hij glimlacht, geeft een teder kusje op mijn wang en loopt dan weg.
"Bye" fluister ik nog zacht, terwijl er een traan over mijn wang rolt.

Pov. Jaiden

"Jij liegt, jij vuile, vuile leugenaarster!" Ik maak vuisten van mijn handen en probeer het laatste beetje zelfrespect wat ik nog heb te behouden.
"Jij wil mij gewoon kapot maken... Jij kan alles zeggen wat je wil!"
Een gemene glinstering schijnt in haar ogen.
"Dus... Jij weet niks meer hé?" Ze krijgt een grijns op haar gezicht.
"Tja, je had zeker een hele roes uit te slapen..." De grijns op haar gezicht word groter en groter.
Ik weet er niks op te zeggen, en als ze mijn verslagen blik ziet, is haar glimlach compleet.
"Houd je plannetjes maar voor je" sis ik, en ik knijp nog harder met mijn vuisten.
"Jij liegt, en hard ook" ik word steeds bozer van binnen.
Ze moet nu gewoon bijna lachen.
"Je kan zeggen wat je wil, maar 1 ding is zeker: jij bent vanaf nu geen maagd meer, en je zal nooit dat mooie intieme moment met iemand anders kunnen delen." Dat laatste zegt ze met een pruilend mondje en een treiterig stemmetje.

En dat was de druppel.

Ik haal uit met mijn vuist, en kom op haar arm terecht.
Even verdwijnt haar zelfvoldane grijns, maar ze herpakt zich snel. ze pakt mijn pols stevig vast, en drukt hem in één beweging op mijn rug.
"Ik dacht het niet" sist ze, en achter haar verschijnen 2 jongens, Mark en Christian.
Ze laat mijn arm los, en loopt heupwiegend tussen de jongens door.
Zij duwen mij naar achter, en geven een paar rake klappen in mijn gezicht.
Maar ik ben ze te snel af, in een reflex draai ik me om en ik ren weg.
Als ik thuis ben ga ik direct naar de schuur, en verdrink mijn woede, mijn haat, mijn verdriet.

Ik kan niet meer. Denk ik bij mezelf als ik langzaam in een roes terecht kom...


Hallowtjeeesss
Sorry voor de lange tijd geen updates! Had wifi problemen....
Maar jongens ff serieus...
IK HEB 5K TRALALALA
weten jullie een leuke actie? Laat het maar weten!!!
BYEEEE ly guyss

The Boy And The BucketlistWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu