JUNGKOOK
— Szóval, beszéltél ma már Gahyeonnal? Próbálj csak meg hazudni, tudom, hogy számot cseréltél vele, te kis szaros — mondta Taehyung előttem ülve, kezeit maga előtt keresztezve.
— És ezt honnan szedted? — forgattam meg a szemeim sóhajtva.
— Hoseok mondta. Tegnap piszkálta a mobilod — horkantotta.
Hát persze, hogy Hoseok volt.
Megráztam a fejem, és meg sem próbáltam hazudni neki. Úgy is kiderülne valahogy, akkor miért ne magam mondanám el?
— Valójában, nem vette fel, amikor hívtam. Biztos csak lemerült a telefonja — mondtam, ahogy kényelmesen hátradőltem a kanapén, mindkét kezemet a tarkómon megtámasztva. — Vagy csak el van foglalva.
— Mit szólnál, ha azt mondanám, hogy nincs? — kérdezte Jimin, miközben belépett a szobába. Leült Taehyung mellé, aki furcsán kezdett nézni rá.
— Honnan veszed? — kérdezte, felvonva az egyik szemöldökét.
— Hát, sétálni voltam, és... — hagyta abba a mondandóját félúton Jimin, és előkotorta a mobiltelefonját. — És ezt láttam — fejezte be, pötyögve valamit a készüléken.
Ekkor felénk fordította a telefonját, aminek képernyőjén egy fotó rajzolódott ki. Kicsit közelebb mentem, és észrevettem, hogy Gahyeont ábrázolta a kép.
A házuk ajtaja előtt ült, és sokkal másabb volt, mint egyébként. Mintha a pozitívság egyik pillanatról a másikra kihalt volna a tekintetéből, semmi érzelemről nem árulkodott. Úgy nézett ki, mintha valami nagyon mély hülyeségen járt volna az esze. Annyira mély hülyeségen, hogy még csak a jelét sem lehetett rajta észrevenni, hogy min.
Azonnal libabőrös lettem, miközben a fotót néztem.
Ez nem normális.
Jimin sóhajtott, miközben lezárta a telefonját, és a zsebe mélyére süllyesztette azt.
— Azt vettem észre, hogy valami nincs rendben, amikor hallottam őt Namjoonnal beszélgetni, ezért elhatároztam, hogy Yoongival nyomozni kezdünk.
— Miért pont Yoongival? — kérdeztem. Nagyon gyanús volt az is, hogy ezek ketten kezdtek túlságosan összemelegedni.
— Van oka — Jimin csak vállát vonta.
— Mégis honnan tudtok ennyi mindent anélkül, hogy mi tudnánk róla? — érdeklődött Taehyung.
— Talán annak az eredménye, hogy csendesek voltunk — vigyorgott.
Én csak figyeltem a srácok beszélgetését, ami hamarosan egy cicaharccá nőtte ki magát. Istenem, ha elkezdenek beszélgetni, mindig itt lyukadnak ki.
Csak megforgattam a szemeim és fejemet ráztam a nevetséges viselkedésük miatt, nem fárasztva tovább magamat azzal, hogy figyeljek rájuk.
Lehajtottam a fejem, a két fiú pedig még mindig beszélgetett a háttérben.
Nem akartam csatlakozni az értelmetlen csevegéshez, mert kíváncsi voltam, mi van Gahyeonnal. Tudom, hogy még alig ismerem, és alig tudok valamit a személyiségéről, de abból a képből ítélve, amit Jimin mutatott... Valami nem volt rendben.
Megköszörültem a torkom, mire a srácok felém fordultak.
— Srácok, elkísérnétek valahova?
— Öh, de hova? — kérdezte Jimin.
— Fogjuk rá, hogy egy kis sétára odakint.
***
Az autót közel parkoltam le Gahyeon házához.
Azonnal a bejárati ajtóhoz siettem, nyomomban a két fiúval. Megnyomtam a csengőt, türelmetlenül várva arra, hogy valaki ajtót nyisson.
— Jungkook, úgy nézel ki, mint aki mindjárt összeszarja magát. Lenyugodhatnál — gúnyolódott Taehyung, Jimin pedig röhögésben tört ki, és rácsapott az előbbi vállára.
Figyelmen kívül hagyva megforgattam a szemeimet.
Pár másodperc múlva kinyílt az ajtó. Üdvözöltem Gahyeon anyukáját, aki nagy mosollyal az arcán nyitott ajtót.
— Jungkook, hát visszajöttél! — láttam, hogy a tekintete rólam máshova terelődik. — És elhoztad a barátaidat is. Mi szél hozott ide?
— Csak azért jöttem, hogy beszéljek Gahyeonnal. Napok óta nem veszi fel a telefonját, akárhányszor hívtuk. Úgy volt, hogy tegnap találkozik velünk, de nem jött el.
Ms. Lee arckifejezése idegesre váltott, mikor befejeztem a mondandómat.
— Jungkook, nagyon örülnék, ha beszélnél vele, de... Azt hiszem, nem ez a megfelelő pillanat.
— Mire gondol, Ms. Lee? — kérdezte végül Taehyung, hangjában komolyságot lehetett felfedezni.
— Gyertek be, elmondok mindent — lépett hátra és beinvitált minket a házba.
Mutatta, hogy üljünk le a kanapéra, és ő is leült elénk. Boldogságnak nyomát sem vettük észre az arcán, ahogyan felénk fordult.
A tekintetéből ítélve, valami komoly dolog folyt a háttérben, és ez kicsit sem tetszett.
— Én... Azt hiszem, az egyik testvére kommunikál vele.
YOU ARE READING
egy csepp vér
Paranormal"találkozni akarok velük" "ők már halottak" "pont ezért akarok találkozni velük" dreamcatcher & bts fanfiction (fordítás) minden jog a valódi szerzőt illeti. 2017 © icychimchim