YANLIŞ || KARAKTER TANITIMI

7.3K 147 41
                                    

Berfu Kadife: Ana kadın karakter. 20 Nisan 1996 doğumlu. Kan Davasını bitirmek için Cihan Baturban ile evlenecekti. Düğün konvoyundan kaçırıldı.

Kusay Sert: Ana erkek karakter. 10 Mart 1987 doğumlu. Seyhan Baturban ile aralarındaki husumet en son annesini etkileyince öfkesi gözünü kör etti. Misilleme olarak düğün konvoyundan müstakbel karısını kaçırmaya karar verdi.

Sancak Dağlı: ISIRIK SERİSİ ||EMANET|| adlı kurgunun ana erkek karakteri. Kusay'ın birlikte büyüdüğü dostu, sırdaşı. Mihmanların beş halefinden biri.

Thir Williams: ISIRIK SERİSİ ||VİCDAN|| adlı kurguda yardımcı kadın karakter olup bir çeşit paralı askerdir. Belçika asıllı Fransa vatandaşıdır. Mihmanlar için çalışır. 

Tayfun Kurşun: ISIRIK SERİSİ ||MAHKUM|| adlı kurgunun ana erkek karakteridir. Bebeklikten ergenliğine kadar olan hayatını kardeşi Taylan, Sancak ve Kusay ile birlikte geçirmiştir. Mihmanların baş halefidir. 

Taylan Kurşun: ISIRIK SERİSİ ||VİCDAN|| adlı kurgunun ana erkek karakteridir. Haleflerden biri olmasının yanı sıra... -cümlenin devamı spoiler içerir-

Melik Kadife: Berfu'nun 'baba' yerine koyduğu büyük ağabeyidir. 

Cangiray Kadife: Enerji ve ailesine olan inancını asla kaybetmeyen, Berfu'nun hınzır yanını canlı tutan küçük ağabeyidir.

Gülsüm Kadife: Melik ile görücü usulü evlenir ancak gün geçtikçe onun aşkıyla yanıp tutuşur.

Halit Kadife: Tüm olayların başlamasında parmağı bulunan, Berfu'nun büyük amcasıdır.

Cihan Baturban: Babası Hazar Ağa'nın ölümünün üzerine Baturbanların başına geçmiştir. Kadifelerle aralarındaki husumeti bitirmek için kız kardeşini Cangiray'a verir, Berfu'yu kendine alır. İki oğlu vardır.

Seyhan Baturban: Cihan'ın farklı anneden olma kardeşi. Fitili yaptığı son hamleyle ateşler, ancak yaptıklarının sorumluluklarını almak ona göre değildir.

Tara Baturban: Cihan ve Seyhan'ın kız kardeşi. Anlaşma gereği Cangiray Kadife ile evlenmesi gerekir.

Buğra & Mehtap Sert: Kusay'ın ebeveynleri.

Aslan & Gaia Kurşun: Tayfun ve Taylan'ın ebeveynleri.

Asım Kale: Mihmanlardan biridir, aynı zamanda Sancak Dağlı'nın müstakbel kayın-babasıdır.

Demir & Sare Dağlı: Sancak'ın ebeveynleri.

Lale Serez: Kusay Sert'in sevgilisi.

Haktan & Aysu Serez: Lale'nin ebeveynleri.

Kayra Kurşun: Tayfun'un kızı. Ailesinin Kayra'dan haberi yoktur. 

Conall Fırat Yaş: Thir Williams ve Kemal Yaş'ın oğlu.

Seyit-Melih Kadife: Melik ve Gülsüm'ün oğlu.


ISIRIK SERİSİ ||YANLIŞ|| (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin