Dün bölüm paylaştığımı zannediyordum, meğerse aklımdan çıkmış. Bunun için üzgünüm.
Bölümler dediğim gibi bir aksilik çıkmazsa finale kadar her gün bir tane gelecek.
İyi okumalar!
#evdekal
Bölüm 8 teklif
Kusayarındırıcı bir duşun ardından kabinden çıktıktan sonrakenardaki havluyu gelişi güzel bedenine dolayıp üst raflardanbirinden aldığı el havlusuyla artık iyiden iyiye avuç dolduranıslak gece karası saçlarının suyunu aldı. Yatak odasına geridöndüğü sıralarda Lale de dolabının önünde yarı saydam iççamaşırlarıyla ne giyeceğini düşünüyordu. Genç adamıngeldiğinin henüz farkındaydı. "Asistanın tüm haftanıboşalttığını söyledi." dedi ağzı kulaklarında. Solukpembe dudaklarını yalayarak ıslattı. "Ben düşündümki..." Profesyonel mankenlere taş çıkartacak bir şekildeKusay'a yaklaşıp kollarını genç adamın boynuna doladı."Neredeyse öğlen oldu. Ben kızlara söylerim atıştırmalıkbir şeyler hazırlarlar, sonra akşam uçağıyla New York'agideriz. Biliyorsun bir türlü Solomon R. Guggenheim Müzesi'negitme fırsatım olmadı. Hem Jeremy'nin yeni bir koleksiyonu varmışve elit birkaç davetlinin katılacağı mini bir defile için debenden ona yardım etmemi rica etti."
Kusay,kadının asıl niyetini anladığında dudakları kıvrıldı, ta kiJeremy'nin kim olduğunu hatırlayana kadar. "O adam iççamaşırı tasarlıyor!"
"Ee?Ne olmuş? Şu an üstümdeki takım da onun çalışması."
Kusaybazen bu kadın gerçekten mi saf yoksa saf numarasına mı yatıyorkestirmekte zorlanıyordu. "Sorun o adamın yaptığı şeffafçamaşırları giymen değil, sorun onları başka insanların gözüönünde giymen!" Kadın omuz silkti. "Bunun bir sorunolduğunu sanmıyorum."
Kusay seğiren gözüylekorkutucu bir imaj oluştururken kendini sakin kalmaya zorladı.Konuştuğunda sesi son derece ürperticiydi ve en az bağırsaoluşturacağı tepkiyi yaratmıştı. " Sana ve aldığınkararlara saygı duyuyorum Lale, ama en başında bunun kırmızıçizgim olduğunu söylemiştim. Yine söylüyorum, sen özgürcekarar almaya devam edebilirsin ama ben bu konudaki kararınıhazmedemem ve bırak o defileye çıkmayı bir daha Jeremy ilegörüşürsen bu ilişki biter." Bir hışımla Lale'yi odanınortasına bırakıp ortalığa saçtığı kıyafetlerini tek teküstüne geçirip evden apar topar çıktı. Aklı almıyordu.İleride evlenecek olursa seçeceği kadın nasıl olur da el aleminiçinde çıplak dolaşmaya razı gelir, bedenini teşhir etmekister, anlamıyordu! Arabasının lastiğe tekme atıp sinirlehaykırdı.
Serimanevralarla yola çıkıp hız ibresini hızlı bir şekilde sağayöneltirken gelen aramaya göz ucuyla bakıp biraz yavaşladı. Osırada av kulübesine dönmek için girmesi gereken ana yoldan solasaptı. "Efendim?"
"KusayBey, biliyorum rahatsız edilmek istemediğinizi söylediniz ancakAlfa Security adında bir güvenlik şirketinden geldiler.İşin bittiğini söyleyip siz göndermişsiniz lakin muhasebekayıtlarında böyle bir şirket-"
Buherifler ne demeye işi bırakmıştı! Thir mi göndermişti?Kadının kendi ekibi olduğunu düşününce bu kızın güvenliğinisağlamak adına daha iyi bir hamle olabilirdi gerçi. Kusay girdiğişose yolda vites düşürürken homurdandı. "Adam yanındamı?"
"Hayırefendim."
Kusayöfkeyle soludu. "Meblağnın benim kişisel hesabımdanödenmesini sağla. Kimsenin haberi olmayacak." Aramayısonlandıracağı sırada asistanının sesiyle durdu. "Efendim,sabah Sancak Bey aradı bir de. Size bir mesajı varmış."
Kusaykaşlarını çattı. "Neymiş?"
"Kozudevraldım. Böyle dersem eğer siz anlarmışsınız."Kusay'a bu sözler biri ki saniye için hiçbir şey anlam ifadeetmedi. Sonrasındaysa soğuk bir şekilde telefonu kapatıp kazakökledi. Bir umut, Sancak Dağlı anladığını sandığı şeyiyapmamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ISIRIK SERİSİ ||YANLIŞ|| (TAMAMLANDI)
Fiksi Remaja"Yoktu... Beni alıkoyan ve hayatımı cehenneme çeviren adama gösterecek şefkatim, verecek bir kalbim yoktu. Olmayacaktı..." ISIRIK SERİSİ I. KİTABIDIR. BAŞLANIÇ TARİHİ: 15 ARALIK 2016 BİTİŞ TARİHİ: 29 TEMMUZ 2018 _______________ Bir Tör...