Bölüm22 yanlışlar kervanı
Saat20.59'u gösterdiği sırada Mehtap Sert'in ha açıldı ha açılacakdiyerek dakikalardır beklediği kapı açıldı. Masadakimisafirlerine gergin gülüşünü sunarak yerinden fırlarcasınakalktığında kibar, kendinden emin adımları odanın dışınaçıkıp kapıyı ardından kapadığı anda son buldu ve ayağındakidokuz pontluk Manolo Blahnik stilettolarına meydan okuyarak holekoştu. Hanımefendilikten çıkışının sıralamasında yeribilinmeyen versiyonuydu bu.
"Neredekaldınız siz?" Elleri çoktan beline yerleşmişti. Her tepesiattığında yaşandığı üzere sahip olduğu Ege şivesi de başgösterirken Tayfun ve Kusay'ı daha göremeden elinden bir şekildekaçırmıştı. İnsafsızların ikisi de mübarek tazı gibiydiler,merdivenleri üçer dörder tırmanıyorlardı. Kurbanlık sırasıgelen Sancak ve Taylan bir an için göz göze gelirken yutkunaraktekrar Mehtap Hanım'a baktıklarında Taylan omzunda güçlü birtutuş hissetti. Sonra da dost bildiği Sancak'ın hainliğini."Allah kurtarsın kardeşim."
GözleriniMehtap Hanım'ın korkutucu yüzünden ayırabilse merdivenlerinbaşında dostum dediği adamların kayboldukları yere bakacak vebelki de arkalarından gidip ağızlarına... Gidemiyordu.Genç adam eceli gelmiş gibi güç bela yutkunarak çarpık gülüşünüMehtap Hanım'a sundu. Kadın yemedi. Ona doğru tehdit-vari gelenadımlar sanki hayatını patlatacak bombanın zamanlayıcısıgibiydi.
Gelmedenönce babalarını bilgilendirdiklerine pişman oldu. Şu an bu genişholde, bu öfkeli kadınla yüzleşmek zorunda olmasının tekaçıklaması buydu: durumdan babalarını haberdar olması. Onlar busebeple geç gelişlerini - çok geç sayılmazdı ancakMehtap Sert'in akşam yemeği üzerine bazı kesin kuralları vardı -sorgulamak için yerlerinden bile kıpırdamamışlardı. Büyükihtimalle potansiyel tek kurtarıcısının buraya gelmesi de AslanKurşun denen adam tarafından engelleniyordu: Hain Baba!"Düşündüğün gibi değil Mehtap Teyze." dedi çeyrekasırdır kullandığı ve her seferinde annesi ve yengelerinde- aslında karşılaştığı tüm dişilerde - işeyarayan sesiyle. "Çok acil bir durum olmasa hiç senin davetinegeç kalır mıydım? Hadi diğerlerini boş ver de..." derkenbir diğer yandan da her an ayağındaki sivri topuklulardan biriniçıkarıp beynini delmek üzere harekete geçebilecek olan kadınayaklaşarak risk alıyordu. "Bu zamana kadar ben hangi yemeğikaçırdım, sorarım sana? Üstelik sarma varken! Ben ya ben!Taylan!"
Büyükkollarını açtı ve kadına aralarında iki adımlık mesafe kalanadek yaklaştı. Geri sayımını sessiz bir şekilde başlattı. 3...2... 1...
"Bilirimya ben sizin acil durumlarınızı." dedi imalı bir şekilde,geri sayım bittiğinde Taylan'a sarılmıştı. "Bu seferlikböyle olsun." Oley be! Taylan otuz iki diş gülümsedi.
MehtapHanım, yemek odasına gitmek için ayrıldığında Taylan damerdivenlere yöneldi. "Ha," Kadının sesiyle hızladöndüğünde neredeyse hazır ola geçecekti. "Diğerlerine desöyle temizlenip öyle gelin. Hadi babanlar neyse, bizhanımefendileri neredeyse bir saattir bekletiyorsunuz!"
Gençadam bu sefer işini garantiye alarak kadın yemek odasına girenedek bekledi. Birkaç saniye hata payı bıraktı, ardından da soluğuüst katta aldı. Çocukluğundan bu yana kullandığı misafirodasına gitti önce. Burası sözde misafir odasıydı. Eskiden,henüz çocukken, dördü - Tayfun, Taylan, Kusay ve Sancak -birbirinden neredeyse hiç ayrılmazdı. Bu neredeyseyi ise Tayfun veTaylan oluşturuyordu, elbette. Etle tırnak gibi olsalar da sözkonusu iki kardeş olunca laf dalaşlarından hiç geri durmazlardıve sonuç hep yerlerde yuvarlanıp birbirlerine attıklarıyumruklarla biterdi. Kavgaları olduğu gibi oyunları da tatlıydıve o gün nerede başlamışlarsa onlar sızana dek eğlenceleriorada devam ederdi. Bu nedenle de her birinin ailesinin evindekendilerine ait odaları olurdu. Bu odalar hiçbir zaman sözlüolarak onlara tahsis edildiği söylenmemişti. Ancak buna gerek deyoktu. Başka türlü Sertlerin evinde kendieşyalarının bulunduğu bir misafir odası nasıl açıklanırdıki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ISIRIK SERİSİ ||YANLIŞ|| (TAMAMLANDI)
Fiksi Remaja"Yoktu... Beni alıkoyan ve hayatımı cehenneme çeviren adama gösterecek şefkatim, verecek bir kalbim yoktu. Olmayacaktı..." ISIRIK SERİSİ I. KİTABIDIR. BAŞLANIÇ TARİHİ: 15 ARALIK 2016 BİTİŞ TARİHİ: 29 TEMMUZ 2018 _______________ Bir Tör...