#evdekal
Bölüm 6 ultimatom
"Şakayapılacak konu var, konu var Kusay Bey!" Berfu iki elini demasaya koyup kendine yapılan bu hadsiz şakaya tepki olarakkalkacağı sırada omzuna uygulanan baskıyla sandalyeye geri çöktü.Mavi gözleri halen daha ıslakken üstüne daha küllenmeyen öfkesieklendi. Berfu Kadife'nin Kusay Sert ile bir ortak noktası var ise oda söz konusu ailesi oldu mu değil akan suların dünyanın biledurmasıydı.
Buyurgansesi "Otur şuraya!" dedikten sonra arabadan aldığıtelefonunu cebinden çıkardı. "Amma meyillisin sinirlenmeye."diye söylenirken tuş takımını açtı. "Numarayıbiliyorsun, değil mi?" Berfu ağzı açık, adama bakarkenbeyni donmuştu. Kusay'ın hala yüzüne baktığını fark ettiğindeşaşkınlığından sıyrılamamışken eline tutuşturulan telefonabaktı. Şaka yapmamıştı. Adam doğruyu söylemişti!
Parmaklarıezberinde olan numarayı hızla tuşlarken tam aramayı başlatacağısırada elinden alınan telefonla dumura uğradı. Gözyaşlarıakmak için eşikte beklerken donmuş bir şekilde gözlerinikaldırarak yanında oturan adamın sert çehresine baktı. Hevesikursağında kalmış şekeri elinden alınan küçük bir kızdanhallice burnunun ucu çoktan kızarmaya başlamıştı.
"Herhangibir lokasyon bildirmek, bilgi vermek ya da kışkırtıcı herhangibir söz söylemek yok. Sadece iyi olduğunu söyleyeceksin ve... Okadar işte."
Berfu,yüzünde beliren gülüşün ışıltısından bihaber otuz ikidişini birden gösterirken Kusay aramayı başlatıp telefonuhoparlöre alarak cihazı masaya bıraktı.
Dıııt...
Dıııt...
Dıı-"Alo?"
Berfu'nuneşikteki yaşları pembe ipek yanaklarına dökülürkendudaklarından bir hıçkırık koptu. Burnunu çekip ellerinibirleştirdi ve kuruyan dudaklarını ıslattı. "Ağabey!"
"Berfu!Berfum! Canımın içi... Çok şükür sensin! Güzelim iyimisin sen? Neredesin?" Genç kız, büyük ağabeyi Melik'insesini haftalar sonrasında işittiğinde içinde büyüttüğüözlem çığ oldu, taştı, yıktı geçti ortalığı. "Nedenağlıyorsun? Neredesin? Bak, kimsenin seni incitmesine izinvermeyeceğim. Yemin ederim! Söyle bana şimdi, iyi misin?"
"Konuş,yalvarırım bir şey söyle!"
Berfu,yaşadığı sevinçle konuşmayı unuttuğunu fark ettiğindegözlerini ellerinin tersiyle sildi. "İ-iyiyim ağabey. Beniyiyim."
Hattınkarşı tarafından rahatlayan bir soluk gelirken Berfu dagözyaşlarını kontrol altına almıştı. "Ah be güzelim,meleğim benim. Neden rızan olmadığını, sevdiğin biri olduğunusöylemedin bize? Bilmez misin, Cangiray da ben de senin içindünyaları alırız karşımıza?"
Berfu'nunyaşlı gözleri kalkıp Kusay'ı bulduğunda adamın şaşkınlığıylakarşılaştı. Ailesi kaçırıldığını değil de sevdiğinekaçtığını düşünüyordu, tıpkı günlerdir düşünüpaklında kurduğu gibi. Düğün günü, ailesinin davasınısonlandırmak yerime kuyruk salladığı adamlardan birine nikahsızkaçan edepsiz, namussuz kız olarak biliniyordu. Ağabeyi bunusöylemese de yaşadıkları yerin insanını iyi biliyordu Berfu,sözlere ne hacet! Onların yüzünü yere eğmişti. Melik veCangiray'a olan vefa borcuna bir de bu eklenmişti.
"Ağabey-"
"İyimisin şimdi? O adam... yanında mı?"
Berfune diyeceğini bilemedi. Ağabeyinin sorusunu öfkeli sesiyletekrarladığını ondan cevap alamayınca da bağırdığınıişitti. Ancak ne diyeceğini bilemiyordu. Kusay Sert'in onunla,hatta onlarla bir derdi olmadığını mı? Konvoydan kaçırıldığındayaşadığı korku ve içine düştüğü dehşeti mi? Şimdi bile oanları düşünmesi korkularını, endişelerini tetiklerken ağzınıaçıp ne diyebilirdi ki? Tek bildiği şey müstakbel kocasıyüzünden kaçırıldığını söylerse eğer kan davasınınşiddetlenerek alıp başını gideceğiydi. İki arada kalmak soyutbir kelepçeyi kalbine takıp onu sıkarken kulağına doluşanikinci bir sesle iç dünyasından sıyrıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ISIRIK SERİSİ ||YANLIŞ|| (TAMAMLANDI)
Novela Juvenil"Yoktu... Beni alıkoyan ve hayatımı cehenneme çeviren adama gösterecek şefkatim, verecek bir kalbim yoktu. Olmayacaktı..." ISIRIK SERİSİ I. KİTABIDIR. BAŞLANIÇ TARİHİ: 15 ARALIK 2016 BİTİŞ TARİHİ: 29 TEMMUZ 2018 _______________ Bir Tör...