Jag har inte kunnat konsentrera mig på hela min ridlektion bara för att Martinus står och glor på mig.
Jag tar med min fullblod Mistral till stallet och fixar till honom innan jag lämnar stallet.-Äntligen! Jag trodde aldrig att du skulle bli klar. Serigöst 3 timmar, säger Martinus när jag kommit fram till honom.
-Jag sa till dig så du får skylla dig själv, säger jag.
*
Vi bestämde oss för att åka hem till mig och göra uppgiften. Jag öppnar dörren till vårt stora hus. Nästan lite för stort.
-Hej gumman, säger mamma som sitter i köket. Är hon hemma det var en överraskning de.
-Hej, svarar jag.
-Jag ser att du har någon med dig. Vem är den här stiliga manen, säger mamma som kommit ut i hallen. MAMMA HAN ÄR INTE STILIG. Jag känner att Martinus flinar.
-Han är inte stilig, muttrar jag.
-Säg inte så, väser mamma.
-Martinus, säger han och sträcker fram sin hand och hälsar på mamma.
-Du kan gå upp jag ska bara fixa en sak först, säger jag till Martinus.
*
-Mamma du måste skoja med mig, säger jag.
-Tycker du inte att han är stilig, säger mamma och flinar lite. Jag slår mig själv med handen i pannan.
-Nej. Han är varken snäll eller stilig eller någon gentleman. Han är en idiot och jag tvingas att jobba med honom, muttrar jag.
~Martinus POV~
Jag hör Ella och hennes mamma när dom pratar. Så jag är en idiot för henne. Vad har jag gjort henne. Första gången jag pratade med henne var idag. Men jag kan säga att jag har kollat in henne flera gånger. Hon är jävligt snygg. Hennes svarta hår som alltid ligger över axlarna och hennes bruna ögon. Hennes fräknar som pryder hennes ansikte perfekt. Jag ler för mig själv. Hon är snygg men jävligt kaxig.
-Förlåt för min mamma.
-Gör inget, säger jag och kollar mot klockan. 17.
-När ska du hem då? frågar hon och jag rycker på axlarna.
-Jag måste bara duscha och om du.
-Gå bara och duscha med dig, avbryter jag henne. Hon kollar lite förvånat på mig innan hon går till badrummet. Jag tar upp min mobil och lägger mig på mage i hennes stora säng. Jag går in på appen som heter Kontakter för att smsa Marcus.
Jag:
MarcusMarcus:
Ja?Jag:
Jag tror att jag har fått känslor för ngnMarcus:
Jaha EllaGlöm henne
Du är en badboy en player
Du hade slot vad med Zack om att playa henne och du vet vad som händer om du inte lyssnar på hnm
Jag:
Ja jag vet
Läst 17:14
YOU ARE READING
Never Good Boys|| M.G
FanfictionMarcus och Martinus Gunnarsen. Två 14 åriga killar som är kända lite här och där i världen. Deras fans säger att dom är världens bästa killar och dom tånar efter dom. Då har dom aldrig sett dom i skolan. °•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•...