Del 45

673 28 4
                                    

19 Maj

Tiden går. Mamma och pappa blev jätte glada över att se Ellie. Hon har börjat i min skola. Hon hänger med mig och mina kompisar som fortfarande inte ser skillnad på oss.

-Men nu är det två tvillingpar på skolan. Det var jobbigt med Mac och Tinus innan Tinus förändrades.

-Man såg visst skillnad på dom. Martinus gick alltid framför Marcus, avbryter Maya Albin. Dagen flyter på. Nu har jag Franska vilket betyder att jag slutar senare än dom andra eftersom dom valde ett anat språk som är andra dagar. Det suger. Vi startar med att göra ett test/prov på våra datorer där vi har fått en länk där alla gloser är som vi skulle övat till idag. Katt står det, mina fingrar rör sig övet tagentbordet och bildar det rätta ordet. Chat som då är Katt på franska. Vi slutar med att gå igenom läxorna till nästa lektion och sen får vi lämna salen.

-Ey! Du prinsessa! ropar någon efter mig. Mitt hjärta stannar precis som hela jag. Fan av alla människor i hela skolan vad vill Adam mig?! Han går fram till mig och jag kollar mig omkring. Skolan är helt död. Nu skulle det passat bra med en sån där öken buske kommer i filmer när allt är typ dött och öde. Där studsar den förbi helt random.

-Vad vill du? Och kalla mig inte för prinsessa, säger jag. Egentligen så vill jag bara gå här ifrån och lämna han helt ensam i den öde korridoren.

Lol nu fick jag feeling att skriva så jag skrev ba något random:)) hoppas det blev bra💗

Rösta och kommentera😘

Never Good Boys|| M.GWhere stories live. Discover now