Vi sitter och äter middag. Deras mamma och pappa pratar om deras jobb. Vi barn sitter bara tysta och äter.
*
Jag och the twins sitter på Martinus rum med mobilerna.
-Ska vi göra en live på Instagram!? frågar Marcus och Martinus nickar och kollar på mig sen.
-Gör ni det, säger jag. Dom startar liven.
-Hello! säger Marcus.
-Ask us things and we'll try to answer everyone, säger Martinus.
-Ella kan vi låna din mobil? frågar Marcus.
-Asså så att vi kan se frågorna, lägger han till. Jag ger honom min mobil.
* (10 min senare)
-Who is Ella, läser Martinus.
-Ella is our friend. She is just sitting behind here, svarar han. Han tar upp mobilen och börjar gå till mig. Jag skakar på huvudet.
-Nej inte mig! säger jag och tar hans kudde och gömmer mig bakom den. Eller mitt ansikte.
-Come on Ella. Our fans wonder who you are, säger han. Jag skuckar och tar bort kudden och fixar till mitt hår. Sätter sig bredvid mig och jag vinkar in i mobilen. Sen reser han sig upp igen och sättter sig vid Marcus.
*
Jag öppnar dörren till toaletten och hoppar till då jag ser Martinus stå med bara kalsonger och borstar tänderna. Han vinkar till mig och jag går in.
-Martinus, säger jag och stänger dörren på glänt. Ett hummande ljud lämnar han.
-Vad gjorde du hos Sally? frågar jag och han stannar upp i sina rörelser och kollar på mig. Han spottar ut tandkrämsskummet i vasken och sköljer.
-Inget, svarar han. Jag vet att han ljuger. Annars hade han inte reagerat så där.
-Ljug inte, säger jag.
-Då kan jag börja med att säga att jag inte va hemma hos Sally utan hos Mira...
-Mira!? avbryter jag honom.
-Jag skulle hämta en sak. Men sen bjöd hennes mamma in mig på lunch och efter det så frågade Mira om vi skulle hitta på något. Jag kunde inte säga nej eftersom hennes mamma va där...
-Varför inte!? avbryter jag igen.
-För att hon började prata om att det var längesen vi va med varandra och att hon tyckte att det var en bra idé. Så vi gick ut. Efter någon halvtimme så stannade vi på en plats, säger han och tar ett djupt andetag.
-Hon kysste mig, suckar han. Jag kollar chockat på honom.
-Men varför ska du bry dig. Du vill inte ens vara kär i mig, muttrar han och lämnar mig ensam. Något innom mig sprack när han sa det. Jag vill bara sätta mig och gråta. Ta dom vassa bladen och stryka över min handled och låta den tjocka mörkröda vättskan rinna och droppa ner på golvet.
NU BLIR DET DRAMA😏
Rösta & Kommentarerna😍😘
YOU ARE READING
Never Good Boys|| M.G
FanfictionMarcus och Martinus Gunnarsen. Två 14 åriga killar som är kända lite här och där i världen. Deras fans säger att dom är världens bästa killar och dom tånar efter dom. Då har dom aldrig sett dom i skolan. °•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•...