Del 25

737 32 2
                                    

Jag ger dom var sitt paket. Marcus öppnar sitt paket direkt. Men Martinus studerar det lite.

~Martinus POV~

Jag studerar den vita asken med en blå rosett runt. På asken så står det i blåa bokstäver Martinus. Fint. Jag knyter upp rosetten och öppnar asken. I asken så finns det en guldig ring. Jag gillar ringar. Vi har jätte många ringar.

-Tack, säger jag och då gör Marcus samma sak. Han skulle inte gjort det om jag var här. Det ända han tänker på är att vinna det där vadet som alla killar i klassen och klassen över har. Är alla helt packade. Dom kan inte göra så mot Ella. För det första så fick hon åka till akuten och låg i koma i två månader för att hon hade ätstörningar. För det andra så var hon på något ställe där man får hjälp med sin ätstörning i 3 månader. Alltså så har hon missat typ ett halvår på grund av det. Och gissa vem som fick henne till att tro att hon var tjock när hon egentligen var mager. Jo min dumma bror och hans kompanjon Mira. För det tredje hon har en tvilling som hon inte träffat sen hon var 6 år för att tvillingen blev kidnappad. Så nästa månad ska hennes tvilling hit till Trofors. Dom kan bara inte göra så här mot Ella. Och bara för deras dumma vad så vill hon inte lita på mig. Jag vet att hon älskar mig innerst inne. Bara om hon slutar att ignorera mig hela tiden. Jag vill verkligen att hon ska vara min. Jag saknar då vi var "ihop". Jag reser mig upp och sätter asken med ringen i på mitt skrivbord.

Rösta och kommentera

Skriv gärna vad ni vill ska hända

Never Good Boys|| M.GWhere stories live. Discover now