Del 12

858 37 3
                                    

2 månader senare

~Martinus POV~

Hon har fortfarande inte vaknat. Jag har varit på sjukhuset varje dag. I 2 månader nu så har hon legat i en sjukhus säng med massa grejer. Jag vet inte vad det är för något ens.
Så länge hjärt saken visar att hennes hjärta slår så finns det hopp kvar. Hon måste vakna. Han kan inte bara dö. Hon är för fin.

Jag kollar på tjejen som ligger i sängen. Där ligger hon dag ut och dag in. Snart når denna dagen sitt slut. Hennes föräldrar har bara hälsat på en gång. Jag kommer både mörda hennes föräldrar och Marcus. Och Mira.
Det ser ut som att Ella bara sover. Som Törnrosa. Sagan om prinsessan som stack sig på en spinna och föll i en djup sömn tills det kom en prins och väckte henne. Med en kyss. Önska att man kunde göra så på riktigt. Fast jag hade inte varit prinsen. Jag förtjänar inte att vara prinsen. Jag reser mig upp från stolen och pussar henne lätt på pannan och lämnar rummet. Varje gång innan jag lämnar rummet så pussar jag henne. Hon är som Törnrosa för mig. En vacker prinsessa som är i en djup sömn.

Det blev lite maraton där❤
Awww så gullig Tinus är😍😍
Eller hur skulle dom varit goals
Vi får se om Ella vaknar...

Rösta & kommentera så är du bäst😘

Never Good Boys|| M.GWhere stories live. Discover now