Del 34

747 28 3
                                    


Solen lyser rött blandat med lite orange och himmelen är lite rosaaktig. Rummet jag är i är lite kvavt då jag sovit med stängd dörr. Jag går fram till fönstret och öppnar det ljudlöst. En kall och frisk vindpust kommer in i rummet. Fönstret sätter jag på glänt så att rummet kan vädras lite innan jag styr mina steg till den vita trä dörren som ska leda mig ut i en liten hall eller vad man nu ska kalla det för något. Jag går försiktigt över det ganska så kalla golvet till toaletten där golvet är ännu kallare för att det är kakelgolv. Jag stänger dörren och vrider om låset och gör mina behov. Det ljumna vattnet blandat med tvål träffar mitt  ansikte. Jag sköljer det några gånger till innan jag tar handduken som hänger bredvid vasken och torkar mig. Hela mitt ansikte känns så friskt och luftigt. Som om man varit täppt i näsan och sen snutit sig. När jag är klar så låser jag upp dörren och går ut igen i den lilla hallen och går lika försiktigt som innan så att jag inte ska väcka någon. Jag går in i rummet jag sov i och stänger dörren efter mig. Nu är inte rummet kvavt, men jag låter ändå fönstret vara öppet lite. Jag slänger mig i den mjuka sängen som fortfarande är lite varm efter mig. Min mobil som jag har i handen öppnar jag och börjar skicka dagar till alla jag har dagar med på snapchat. Efter det så går jag in på den färgglada appen aka Instagram. Jag bläddrar bland sök grejerna för att jag inte har något bättre för mig. Sen ser jag en bild på mig som jag stannar vid. 


❤️ MartinusG, MarcusG, Mirra_H och 589 gillar

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

❤️ MartinusG, MarcusG, Mirra_H och 589 gillar

MMnewspage This is the girl who Martinus was together with. And she is also the girl who was in the livestream yesterday. Maybe they are together again? Who knows😏 I wish they were together. She is cute and I don't understand why people give her hate🤷🏼‍♀️

@'MartinusG @'MarcusG @'Marcusandmartinus

Visa alla 192 kommentarer

MartinusG We aren't together but I wish 

Mirra_H She is ugly🤢

Gunnarsengoals OMG SHE IS SOOOO BEAUTIFUL😍

Heihvaskjerhvagjørdu Shut up!!!! @'Mirra_H 

MarcusG You are ugly😉 

Ella_Bella ❤️ @'MMnewspage 

MMnewspage Why are you not together😟 @'MartinusG @'Ella_Bella

MartinusG Ask Ella


Vill ni att jag ska göra fler instagram kapitel? ❤️  Vet inte hur det blir för jag skriver på min iPad och jag brukar skriva på min mobil men jag hoppas att detta blev bra

Rösta och kommentera😚

Never Good Boys|| M.GWhere stories live. Discover now