Del 23

790 29 3
                                    

En månad senare (Februari 2017 om ni inte vet vad det är för ja grej)

En vecka efter Adam hade pratat så gjorde jag och Martinus slut. Eller ja ni fattar. Men jag saknar den tiden vi var med varandra. Jag saknar hans kyssar. Jag vill inte erkänna detta men. Jag Ella Wendel är kär i Martinus Gunnarsen. Jag saknar då han kallade mig för hans även om vi inte var ihop på riktigt.

-Asså jag fattar inte. Ni var så goals. Ni passar så bra ihop. Varför gjorde ni slut, säger Lovisa. Hon har tjatat om det hela dagen.

-Ni kollar på varandra hela tiden, säger hon.

-Lovisa. Allt var bara fake, säger Maya.

-Va?!

-Ja vi var ihop på låtsas, suckar jag.

-Va men varför, säger Lovisa.

-Kom jag ska berätta, säger jag och drar med Lovisa, Albin, Lina och Maya dit ingen hör.

-Jag har en tvilling och Adam känner typ henne. Eller hans kusin känner henne och han sa att om jag ligger med honom så ska han prata med sin kusin. Adam ligger bara med dom som är singlar så då kom Martinus på att om vi är "ihop" så ska jag inte behöva ligga med Adam, säger jag.

-Har han pratat med sin kusin? frågar Albin och jag nickar till svar.

-Dom ska komma om en månad, säger jag exalterad.

-Men varför kollar du och Martinus på varandra? flinar Lina.

-Kollar Martinus på mig? frågar jag för att dom inte ska veta att jag är kär. Såklart jag vet att han kollar på mig.

-Ja är du dum eller! säger alla i mun. Ja jag är dum. Det var jag som sa till honom att han skulle låta mig vara efter vi "gjorde slut".

-Men han är kär i dig. På riktigt. Man ser på det sättet som han kollar på dig, säger Albin.

-Och du är kär i Martinus. På riktigt, säger Lovisa och mitt hjärta hoppar över ett slag.

-Är jag inte alls, ljuger jag och kollar mot Martinus. Varför kan jag inte bara säga sanningen.

-Ella du är kär. Det är bara att inse det, säger Maya och jag kollar på mina kompisar.

-Ja. Jag är kär i honom, suckar jag och kollar på mina kompisar som flinar. Dom blickar bak bakom mig. Jag kollar osäkert på dom innan jag vänder mig om. Min hjärna säger till mig att springa där ifrån men min kropp kan inte röra sig. Jag är helt fastklistrad i det hårda golvet och kollar på personen framför mig. Hur mycket har han hört? Killen som jag lyckats falla för står 5 meter ifrån mig och kollar på mig med världens gulligaste leende som jag bara smälter för.
Jag känner hur någon knuffar på mig så att jag ska komma närmre Martinus. Dom slutar putta på mig då jag går av mig själv. Jag bryter aldrig min och Martinus ögonkontakt. Jag stannar då det är cirka en meter mellan oss och kollar i hans fina ögon. Ögonen man bara kan drunkna i.

-Så du gillar mig, säger han lite flörtigt och stoppar händerna i sina fickor. Ett hummande ljud lämnar mina läppar i brist på vad jag ska säga. Jag bad honom hålla sig borta för att mina känslor skulle försvinna. Jag vill inte vara kär. Men jag är kär. Helt jävla förälskad i killen som står en meter framför mig. Det känns som att tiden runt omkring oss har stannat. Precis som när vi kysste varandra då all fokus låg bara på båra läppar som masserades mot varandra. Hans mjuka kyssvänliga läppar mot mina läppar. Jag vill bara kasta mig över killen framför mig och kyssa honom och aldrig släppa kyssen. Mina läppar mot hans alldeles för perfekta läppar. Våra läppar är som två pusselbitar. Dom passar ihop perfekt.

Gissa vem som är i LA😉

Rösta och Kommentera😘

Cred till JosefineVidarsson som gjorde denna fina bilden som passar jätte bra till denna delen❤

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Cred till JosefineVidarsson som gjorde denna fina bilden som passar jätte bra till denna delen❤

Never Good Boys|| M.GDonde viven las historias. Descúbrelo ahora