~Ellas POV~
-Men först så gör han allt för att få dig och nu hänger han med Mira. Han är så konstig, säger Albin.
-Ska du ge honom en chans? frågar Maya och jag rycker på axlarna och öppnar munnen för att börja prata.
-Vet inte. Han är komplicerad, suckar jag. Egentligen så vill jag inte ens prata om det. Men Lina hade sagt till Maya att jag hade slagit Martinus och då hade hon sagt det till dom andra. Vi slutade att prata om honom och började kolla på en film. Men tankarna om Martinus försvinner aldrig.
~Martinus POV~
Jag kanske ska säga förlåt. Jag måste sluta hänga med Mira. Jag vill verkligen att hon ska lita på mig. Jag vill kalla henne för min prinsessa, skicka massa hjärtan och ha gulliga smeknamn till varandra. Om jag inte för det nu så kommer det vara försent. Då kommer mitt hjärta krossas i miljontals bitar och ingen kan laga det, som ett glas när glaset nuddar botten så splittras alla atomer och glaset ligger i miljontals bitar utspritt överallt och ingenstans. Ingen kommer kunna laga mitt hjärta utom hon. Fram och tillbaka går jag i mitt rum och diskuterar med mig själv. Ska jag ringa henne? Ska jag gå hem till Maya? Vad ska jag göra? Tänk så vill hon inte prata med mig? Varför ska kärleken vara så svår?! Jag fattar varför hon inte gillar kärlek. Set är så komplicerad. Eller är det bara vi som gör så att den blir komplicerad. Det kunde varit en dans på rosor, men nu är det en dans på rosornas taggar! Marcus mening spelas upp i mitt huvud gång på gång, om du verkligen älskar henne. Visa det då. Hur ska jag visa det då? Jag har ju försökt. Det går inte. Jag vill verkligen att våra murar faller och att vi kan bygga en gemensam mur, jag vill inte ha några hemligheter för henne. Jag berättar allt. Men det känns inte som att hon berättar allt. Men jag ska få henne till att göra det. Jag ska fälla hennes mur.
Undrar vad det är Ella inte säger😉
Hello! Jag vill bara säga att jag inte är död😂 Och jag började skriva på denna delen 21:26 så jag har bara skrivit nu i ca 1 timme lite mer [Snart 2]👍🏼 Sen ville jag oxå säga att det med murarna har jag fått från en annan bok som heter När murarna faller jag tycker att ni ska läsa den för den är jätte bra❤️
Hoppas ni tycker om denna delen och rösta, kommentera....kommentera gärna vad ni vill ska hända eller om ni har några förslag [Det är typ samma sak🤦🏽♀️] och vad ni tycker om boken💞 Hejdå ska skriva lite till innan jag lägger mig
YOU ARE READING
Never Good Boys|| M.G
FanfictionMarcus och Martinus Gunnarsen. Två 14 åriga killar som är kända lite här och där i världen. Deras fans säger att dom är världens bästa killar och dom tånar efter dom. Då har dom aldrig sett dom i skolan. °•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•...