Jag vaknar av Martinus mobil som ringer. Måste den ringa nu. Han tar bort sin arm från min midja och der blir kallare där han har haft armen.
-Ja? säger han.
-Men jag fick vara ledig idag Marcus, skrockar han.
-Ja det fick jag. Jag skulle vara med Ella för att träffa Ellie.
-Vi får se. Hade, säger han och lägger på. Han lägger ner mobilen igen och lägger sig ner på rygg. Han kollar på mig som sitter upp och är yrvaken.
-Ska vi äta frukost? frågar han.
-Är du dum. Jag är skit trött, gnäller jag.
-Det var inte jag som var börja skaka dig för att vakna halv fem på natten, flinar han.
-Jag kunde inte sova.
-Jag kan inte sova heller, flinar han innan han reser sig upp och lämnar mig ensam i hans varma säng.
~Martinus POV~
Skrockande går jag ner till köket för att fixa lite frukost vetandes att Ella kommer somna om igen. Jag går fram till kylskåpet och öppnar det. En kall pust kommer på mig vilket är skönt då jag svettas sönder. Jag känner mig som en tvättsvamp som är fylld med vatten som maan bara kan vrida ur så kommer det massor med vatten. Så känner jag mig just nu. Jag tar 4 kalla ägg och sätter dom på diskbänken medans jag tar fram smör och pålägg.
Efter några minuters trixande och fixamde har jag fått ihop en ätbar frukost. På vårt bord står det två tallrikar med två perfekt stekta ägg till båda. Brödet försökte jag skära jämt men det blev inte så jätte jämt så vissa bitar va lite tjockare än dom andra som va jätte tunna. Men jag prövade och jag är nöjd. Smöret står framme under sin lilla glas grej. Osten som jag kämpat för att få perfekta butar ligger på en tallrik tillsammans med skinkan som jag inte behövde göra något med. Det är jag hjallefall glad för. Har jag missat något. Jo apelsinjuicen! Jag tar fram två glas och häller upp den gula vättskan och stoppar ett sugrör i glasen.-Wow Martinus, hör jag hon säga när jag ställer in juicen i kylskåpet. Jag vänder mig om och kollar på henne. Hon ler av lycka. Hon behöver detta. Hon behöver kärlek. Efter allt hon har gått igenom så behöver hon verkligen all kärlek.
😍😍😍Goals...vill oxå ha en kille som Tinkan {🤦🏼 Har blivit smittad av dig Alva...Heter du Alva...tror det eftersom ditt användar namn är Alva_gunnarsen...Nu måste jag sluta skriva😂😂}
Vet inte om det kommer så mycket imorgon efterson jag är sjuk så jag orkar inte skriva så jätte mycket...Så det är kanske därför det finns slarvfel i texten ^^^
Aja rösta & kommentera😘 Och så får vi hoppas på att jag blir frisk snart😹💜
YOU ARE READING
Never Good Boys|| M.G
FanfictionMarcus och Martinus Gunnarsen. Två 14 åriga killar som är kända lite här och där i världen. Deras fans säger att dom är världens bästa killar och dom tånar efter dom. Då har dom aldrig sett dom i skolan. °•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•...