Del 32

709 29 1
                                    

Fem minuter senare så sitter jag i Gunnarsens kök och deras mamma pratar om massa saker tvillingarna gjort när dom var små.

-Kom med i vardagsrummet så kan vi visa videor och bilder, säger hon och Marcus vaknar till.

-Nej mamma jag tror det räcker nu! säger han förskräckt.

-Marcus, säger hon och kollar på honom och han suckar. Vi sätter oss i vardagsrummet och börjar kolla på massa videos. Marcus sitter upptryckt i soffan med mobilen för att inte se.

-Mamma snälla sluta nu. Det blir bara cringe, gnäller han.

-Okej. Men vad trevligt att du ville se Ella, säger hon och stänger av. Jag ger henne ett leende innan Marcus drar med mig upp. Han stänger dörren efter sig och pustar ut.

-Ni såg ganska söta ut, flinar jag och han ger mig en är du seriös blick.

-Hon är din mamma Marcus, säger jag.

-Jag gillar inte när folk kollar på gamla klipp på mig. Det är okej om det är Martinus men annars är det bara cringe, säger han och sätter sig på stolen som Zack satt i då jag skällde på dom.

-När kommer....

-Jag är hemma! ropar någon som jag precis tänkte fråga efter.

-Nu, skrockar Marcus. Dörren öppnas till Marcus rum och en Martinus med röda kinder av kylan kommer in.

-Heeeej, säger han till mig. Jag ler stelt tillbaka. Lol. Vad ska jag göra liksom.

Hej👋
Jag är inte död om ni undrar😂

Men har ni några förslag till drama😍 Jag vill ha mycket drama i boken🤣

Innan när jag skulle skriva Marcus så fick jag hjärnsläpp och ba Vad heter han???
Asså ehh hur?? Skolan tar dö på mig😂

Rösta och kommentera😘

Never Good Boys|| M.GWhere stories live. Discover now