När hon oxå gått så kollar jag på Ella.
-Du behövde inte, säger hon och kollar ner i golvet. Jag går fram till henne.
-Jo det behövde jag, säger jag och sätter två fingrar under hennes haka så att hon tittar på mig. Hennes fina ögon är lite glansiga och om jag hade kunnat så hade jag kunnat kolla i dom så skulle jag kollar i hennes vackra ögon för alltid.
-Hon kommer inte sluta förns du blir tsm med henne igen. Så om du vill hjälpa mig så bli tsm med henne, säger hon och tittar bort.
-Jag gillar inte henne, säger jag och vänder upp hennes blick till mig igen.
-Juste du är ju en player. Så sluta pl..., jag avbryter henne med att trycka mina läppar mot hennes. Det går några sekunder innan hon fattar att jag kysser henne så backar hon.
-Jag, börjar hon men slutar.
-Jag vill ha dig, säger jag. Efter det så börjar folk komma in i skolan och den tomma lokalen fylls med elever.
-Martinus kommer du! hör jag Zack ropa. Jag vänder mig till mitt gäng och lämnar Ella.
*
Jag petar i det som skolan kallar för fiskpudding. Men det ser ut som att dom blandas massa levande saker och gift. Jag tror maten blinkade mot mig precis. Jag skjuter äcklat ifrån mig tallriken med den levande röran. Vill dom förgifta oss eller.
-Vem tror ni kommer vinna vadet, säger Adam.
-Martinus, säger alla killarna vid bordet och kollar på mig.
-Du ligger ett steg före oss. Du jobbar med henne, säger Marcus.
-Mhm, säger jag ointresserad.
-Alla på hela skolan såg när du kysste henne, säger Zack och jag suckar.
-Och? En kyss är en kyss. En kyss kan vara en kärleks kyss. Det kan vara en kompis kyss. Det kan vara en kyss utan känslor, muttrar jag lite irriterat.
-Jag tror han behöver ett ligg, säger Zack till dom andra.
-Kan ni bara inte fatta att jag inte vill vara en Badboy och Player, ryter jag och reser mig upp. Hela matsalen hade blivit knäppt tyst och folk hade vänt sin uppmärksamhet mot mig.
~Ellas POV~
Martinus mening spelas upp i mitt huvud hela tiden. Jag vill ha dig. Ingen vill ha mig. Jag är ful och tjock.
-Kan ni inte bara fatta att jag inte vill vara en Badboy och Player, på tal om trollen. All uppmärksamhet hade vänds mot Martinus. Han börjar gå mot utgången där jag sitter. Innan han går ut ger han mig en blick.
-Såg du blicken han gav dig, säger Maya.
YOU ARE READING
Never Good Boys|| M.G
FanfictionMarcus och Martinus Gunnarsen. Två 14 åriga killar som är kända lite här och där i världen. Deras fans säger att dom är världens bästa killar och dom tånar efter dom. Då har dom aldrig sett dom i skolan. °•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•...