Han kollar sårat på mig och skakkar huvudet smått innan han vänder sig och nästan springer ifrån.
-Förlåt. Förlåt. Förlåt. Förlåt. Förlåt. Förlåt. Förlåt. Förlåt. Förlåt. Förlåt. Förlåt. Förlåt. Förlåt. Förlåt. Förlåt. Förlåt. Förlåt. Förlåt. Förlåt. Förlåt, lämnar Albins mun medan han slår huvudet i skåpen. Jag som fortfarande är i chock fattar knappt vad som händer. Jag kollar på Albin innan jag börjar springa efter Martinus.
-Har ni sett Martinus, säger jag flåsandes när jag hittat Lovisa, Lina och Maya.
-Han sprang dit. Men han såg inte så glad ut, säger Lovisa. Jag lutar mig mot skåpen och slår mitt huvud i det flera gånger och upprepar varför varje gång jag slår huvudet i det.
-Har det hänt något? hör jag Marcus säga. Jag tar ett djupt andetag. Det är inte så att min bästa kompis kysste mig och att Martinus såg allt och sprang iväg.
-Kommer hon fortsätta så där hela dagen? frågar han syftandes på mig. Jag slutar slå mutt huvud i skåpen och glider ner så att jag sitter ner. Varför ska det alltid hända oss massa saker. Jag tar upp min mobil och går in på min och Martinus chatt.
Jag
Martinus?!Snälla svara
Älskar dig
Martinus
Säker....Jag
JAAAAAAAADet va HAN som kysste mig
Jag bad inte on det
Snälla kom tillbaka
Martinus
Låt mig vara💗
~Bra gjort! Nu hatar han mig. Skit bra. Lägg märke till min sarkasm.
-Jag orkar inte mer, gnäller jag och gnuggar i mina ögon.
-Vad hände? Först så stack Martinus och nu kom du efter honom? säger Lovisa.
-Albin kysste mig och han såg allt. Men jag hann inte reagera på kyssen. Allt gick så fort och nu hatar han mig, suckar jag.
-Ska jag prata med honom? frågar Marcus.
-Nej. Jag vill göra det själv, säger jag och skickar iväg ett till sms till honom.
~Martinus POV~
Min blick förs över Trofors. Jag sätter mig frustrerat ner på bänken. Jag är inte arg på Ella, verkligen inte. Jag litar på henne. Men jag är arg på Albin, hennes bästa vän. Han kan inte bara göra så, han kunde frågat eller nej. Han skulle inte ens gjort det.
Tänk om jag inte följde efter, hade hon sagt något till mig?Jag kollar på min mobil som har fått nya sms. Jag går först in på kontakten där det står stort och tydligt Albin.
Albin
Martinus förlåtJag kunde inte hålla mig
Va inte arg på Ella
Jag
Det är jag inteAlbin
BraJag
Men jag hoppas att du har en bra förklarningOch detta va sista delen av denna boken:((
Men det kommer en uppföljare och omslaget finns där uppe^^^^Rösta och kommentera❤
YOU ARE READING
Never Good Boys|| M.G
FanfictionMarcus och Martinus Gunnarsen. Två 14 åriga killar som är kända lite här och där i världen. Deras fans säger att dom är världens bästa killar och dom tånar efter dom. Då har dom aldrig sett dom i skolan. °•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•...