Känns som att jag redan har publicerat denna
För om jag har gjort det så är det ngt fel på min mobil eller Wattpad-Gunnarsen ni är bröder. Ni kan inte hålla på som ni gör, säger hon strängt.
-Om ni startar ett till bråk då kommer jag stänga av en av er från skolan, fortsätter hon.
-Okej, säger jag.
-Martinus jag måste prata med dig. Kan du nu? säger hon och jag kan känna Marcus äckliga flin.
-Ja, svarar jag.
-Marcus du kan gå till din lektion nu, säger hon och Marcus gör som hon säger. Jag lutar mig mot väggen och kollar på vår rektor medans hon sätter sig ner på stolen.
-Du har förändras. Väldigt mycket på senaste tiden, säger hon och jag nickar instämmande.
-Dina betyg har oxå blivit bättre. Grattis, säger hon vilket får mig slappna av lite.
-Fortsätt så.
-Hur då? frågar jag.
-Du räddade min brorsdotter, säger hon och då kom jag på att vår rektor är Ellas faster. Vilken mardröm det måste vara.
-Jag ville bara säga tack Martinus, säger hon.
*
-Martinus jag hörde att rektorn ville prata med dig, säger Zack med skratten i halsen.
-Ja och?
-Vad sa hon da?
-Tack, säger jag tillbaka.
-Hon sa tack för att jag räddade hennes brorsdotter, lägger jag till och Zack himlar med ögonen. Eller det är vad jag tror att han gör för det ser ut som att han fått något i ögat och vill få ut det typ.
-Sluta lek hjälte, hör jag min bror säga.
-Sluta lek idioter. Åå vänta ni leker ju inte för ni är idioter. Kom nu Martinus, hör jag Ella säga och hon tar tag i min arm och drar med mig någonstans.
*
Vi stannar utanför hennes hus och hon låser upp dörren. När vi kommer in så tar vi av våra ytterkläder.
-Jag hittade en sak igår, säger hon och tar med mig in i ett kontor. Hon börjar leta i en låda. Rummet har tre vita väggar och en svart. Det finns ett svart skrivbord som står mot en av dom vita väggarna och på skrivbordet finns det en dator och massa papper.
-Kolla, säger hon och visar mig en bild. Det var på två identiska bebisar och en mamma och en pappa.
-Läs på baksidan, säger hon och jag vänder fotot och läser.
Kära mamma & pappa oroa er inte för mig. Jag mår bra. Jag lyckades fly från mannen och jag vet inte riktigt var jag är. Alla här pratar ett språk som jag inte förstår men jag har hittat en kompis som jag kan prata med. Han kan svenska och säger att jag är i något land på T.
Hälsa min kära syster
Jag älskar er
Mina ögon hade fyllts med den bekanta salta genomskinliga vätskan. Ella har en tvilling. Jag kollar på Ella som ser ut att brista ut i gråt vilken sekund som helst. Jag lägger fotot på skrivbordet och omfamnar henne i en kram. Jag känner hur jag blir blöt på mitt bröst men det struntar jag i. Stackars Ella.
Tråkig del men men.
Stackars Ella:(
Rösta och kommentera så är du bäst😘
~Följ din dröm & inte någon annan~
YOU ARE READING
Never Good Boys|| M.G
FanfictionMarcus och Martinus Gunnarsen. Två 14 åriga killar som är kända lite här och där i världen. Deras fans säger att dom är världens bästa killar och dom tånar efter dom. Då har dom aldrig sett dom i skolan. °•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•...