Del 47

649 29 4
                                    

20 Maj

Mina kompisar tjatar på mig om varför jag gjorde slut. Allt hade spridit sig i hela skolan, till alla i hela Trofors, till alla i hela Norge, till alla i hela Norden, till alla i hela världen, Till alla mmers. Fy fan vad jag är en dålig människa. Alla deras fans hade börjat spama på Martinus privata, på hans och Marcus, Marcus privata, min privata och Emmas. Dom är helt galna. Vart jag än går så får jag blickar av alla. Både jag och Martinus var helt nere. Jag känner hela tiden hur Martinus tittar på mig, jag känner oxå hur Adam kollar på mig hela tiden och på allt jag gör. Fy fan vad jag hatar mitt liv. Till och med Ellie har försökt prata med mig men henne ignorerar jag bara. Precis som alla andra. Ellie har börjat vara med Martinus nu, men jag får vara glad för att jag har kvar Lovisa, Albin, Maya och Lina.

*

-Drick detta, säger Adam och räcker mig en burk med alkohol i. Jag skakar på huvudet. Han ger mig en mördar blick innan han trycker upp den i ansiktet på mig.

-Första gången? säger en av hans kompisar och jag nickar. Jag har alltid en vana att lukta på saker innan jag äter eller dricker det, så jag luktar på innehållet i burken och rynkar på näsan. Detta ska jag INTE dricka. Jag vill verkligen inte dricka detta.

Dagarna går och Adam drar med mig ut på massa saker som jag INTE alls vill göra. Fyyy jag känner mig så smutsig. Han har tvingat mig att röka, dricka och kyssa honom som om vi va ihop. Det va nära att vi började hångla men då avbröt hans kompis oss eller han. Det tycker jag va bra.

Är det bara jag som hatar Adam?

Rösta och kommentera♡

Never Good Boys|| M.GWhere stories live. Discover now