Del 37

721 31 3
                                    

-Slog du honom!? säger Lina chockat då jag berättade vad som hade hänt under dagen. 

-Det va inte meningen. Jag kunde inte styra mig själv. Jag va så arg på honom, säger jag. Jag tänker tillbaka. 

-Vafan Martinus! Hon har mobbat mig skit länge och sen så, han trycker sina läppar mot mina. Men jag trycker motvilligt ifrån och slår till honom. Jag börjar springa ifrån honom. Han ropar efter mig men det struntar jag i. Hur fan kan han vara med tjejen som nästen tog mitt liv genom att säga dumme saker. Det är hennes jävla fel att jag blev sjuk och låg i koma. 

Jag hade sprungit hem till Lina. Även om dom andra bor närmre. Lina går jag alltid till vid alla tillfällen som jag tycker är jobbiga. Det jag tycker är skönt är att jag ska sova över hos Maya med alla andra. Det ser jag framemot. 

~Marcus POV~

-Mamma allt är lugnt har jag sagt. Hon ska sova över hos Maya idag, säger Martinus för 62818176271819276171826261882828199191816281991919999 gången. 

-Varför har du inte sagt att ni bråkar!? frågar hon.

-Mamma snälla sluta fråga, säger han och försöker hålla sin ilska innom sig så att han inte får ett utbrott. Mamma tänkte precis öppna munnen då jag avbryter.

-Jag tror att ni ska ta detta en annan dag. Okej, jag drar med Martinus upp på mitt rum och stänger dörren.

-Martinus vad händer med dig?! frågar jag.

-Jag blir så här när jag inte får som jag vill och när jag måste vänta för längre. Vad är det som Ella är så rädd för. Varför litar hon inte på mig, säger han. 

-Jag önskar att jag aldrig va en jävla fuckboy. Nu kan inte ens tjejen jag älskar lita på mig, tårarna rinner ner för hans kinder. Jag har aldrig sett honom så här förstörd. 

-Jag räddade hennes liv. Jag räddade henne från Zack. Jag skyddar henne hela tiden. Varför kan hon inte lita på mig, han sätter sig i min säng och kramar om mig. Det är bättre om han får sitt utbrott på mig än mamma. Då hade hon freakat ut. Jag sitter lugnt och stryker min hand över hans rygg för att få honom att lugna ner sig och ta sig samman så vi kan prata. Eller han kan prata. Medan han gråter ut sig i min famn så tar jag fram mobilen. 

Gooood natt😘

Rösta och kommentera gärna❤️

Mår inte bra just nu för att min närmsta internett kompis mår skit❤️❤️😘 JosefineVidarsson

Never Good Boys|| M.GWhere stories live. Discover now