Del 60

727 25 12
                                    

-Va inte arg på Marcus, säger Ella som sitter över mig för att jag inte ska gå och slå min bror. För att va helt ärlig så kan jag komma ur hennes grepp jätte lätt men hon är såååååå damn snygg.

-Men nu spamar alla fans om det där med dricka, säger jag.

-Du behöver ju inte säga sanningen, säger hon.

-Du är så konstig men otroligt söt, säger jag och gör så att jag är över henne istället.

-Okej gå tillbaka till din mobil igen. Du mosar mig, skrattar hon när jag kramar om henne. Istället för att lyssna på henne kysser jag henne lite lätt på halsen.

-Martinus sluta det kittlas, gnäller hon och försöker få bort mig, men jag ger henne bara ett flin. Jag böjer mig fram och slickar henne på näsan innan jag reser mig upp och springer där ifrån.

-Eeww! Du är äcklig och konstig. Man slickar inte på andras näsor! hör jag henne ropa efter mig som står i trappan och skrattar. Ingen får någonsin komma emellan oss. Hon är det bästa som har hänt mig. Utan henne hade jag säkert varit död. Två förstörda personer hittade varandra och lagade varandra. Jag ler av tanken. Vi båda har räddat varandras liv. Ibland så kan dåliga saker bli bra saker. Från början tänkte jag bara ligga med henne och lämna henne ensam med ett brustet hjärta precis som alla andra tjejer som jag playat. Jag skäms så mycket. Men jag är glad att dom förlåtit mig. Okej jag gav dom lite pengar oxå som muta men men.

Kan inte sova❤
Men tack att ni läser❤
Att läsa era kommentarer lyser upp mina dagar❤

Här får ni fem saker varför jag mår dåligt❤

1. Jag har en tvilling som jag inte hade träffats på jättelänge {lång historia}

2. Jag bor hos en fosterfamilj {lååång historia}

3. Mitt ex {lååång historia}

4. Bor inte ens i Sverige

5. Saknar min familj

Rösta och kommentera😘😘

Never Good Boys|| M.GWo Geschichten leben. Entdecke jetzt