Del 31

715 29 5
                                    

Så fort jag lagt ner mobilen knackar det på dörren. Jag går med tunga steg till dörren för att öppna. Till min förvåning så är det Martinus tvilling som kommit.

-Hej, säger han och jag svarar med ett hej.

-Kom in, säger jag sen då det börjar bli kallt för att jag bara står i linne och shorts. Han går in och tar av sig sina skor.

-Martinus är hos Sally så han kommer snart, någonting brister innom mig när han sa Sally. Hur fan kan han vara med Sally. Han har verkligen inte förändrats. Jag borde inte gett honom en chans. Jag hade kunnat ta mitt liv för länge sen men nu kan jag inte det. Jag kan bara inte svika min syster så där. Vi båda längtar om att få träffas efter 9 år. Hur fan kan jag inte minnas att jag hade en tvilling syster.

-Har du packat? frågar Marcus.

-Nej. Jag såg lappen för några minuter sen, säger jag och börjar gå upp för att packa ner kläder. Jag tar en bag som jag kan ha mina kläder i och kollar i min garderob. Jag tar några random kläder och underkläder såklart.

-Klar! säger jag och kollar på Marcus som stått och kollat på mig från min dörr.

-Tandborste? säger han. Ja juste. Jag reser mig snabbt upp från golvet och springer in på toaletten och tar det jag behöver.

-Klart, säger jag och han skakar på huvudet.

-Ska du verkligen gå så där, säger han och kollar på min nästan bara kropp. Jag tar gråa mjukis kläder och springer in på toaletten och byter om.

-Klar? sägar jag och denna gången nickar Marcus.

-Vad bra, suckar jag. Varför jag vill komma snabbt här ifrån är det för att jag är ensam med Marcus. Men annars så hade jag varit en snigel och tagit jääääätte låååååång tid på mig för att jag inte vill vara hos Gunnarsen.

Onaj vad gör Martinus hos Sally?!?!

Rösta och kommentera♡♡♡

Never Good Boys|| M.GWhere stories live. Discover now