Jag hör dåva mummel. Jag hör inte vem som pratar. Jag ser suddigt och känner att någon pillar med mitt hår. Allt blir svart.
*
~Martinus POV~
Jag har knappt sovit inatt. Och nu är jag jätte trött. Först så kom Marcus in och började prata med mig och då vaknade Ella lite smått men sen somna hon om. Sen vaknade jag flera gånger då jag trillat av sängen för att Ella hade råkat knuffa ner mig. Allt slutade med att jag sov på golvet. Här nere på golvet lugger jag och stirrar upp i taket. Trött som fan, men jag vill verkligen att Ella ska kunna lita på mig. Jag tror att hon gör det men hon är rädd. Sakta men säkert kommer vi fälla varandras murar så att vi inte har hemligheter för varandra. Jag älskar Ella. Jag älskar henne så att det gör ont. Hon har stulit mitt hjärta ifrån mig. Så var det inte tänkt från början. Jag skulle bara playa henne. Men vafan. Kolla hon har gjort mig till bågon annan. Jag är inte gamla Martinus. Jag har blivit till en bättre och jag kommer bli mycket bättre när jag slutar att röka. Nu för tiden tar jag en cigg om dagen. Men gamla Martinus tog 1028281920 om dagen. Jag fattar vad Marcus menade att han ville ha tillbaka gamla mig. Men jag vill inte gå tilmbaka till det. Jag är lycklig. Det var längesen jag kände denna lyckan. Men Ella hon gör mig så lycklig.
-Vad gör du där nere? hör jag en röst säga.
-Du knuffade ner mig några gånger så jag bestämde mig till att sova på golvet, säger jag och kollar på den yrvakna Ella. Hon har fortfarande gårdagens kläder då hon sa förra gången att jag inte skulle byta.
Vad tycker ni ska hända {har idé torka}
När börjar ni skolan?
Själv så börjar jag imorgon så jag ska nog sova lite...huhuRösta och kommentera💕
BẠN ĐANG ĐỌC
Never Good Boys|| M.G
FanfictionMarcus och Martinus Gunnarsen. Två 14 åriga killar som är kända lite här och där i världen. Deras fans säger att dom är världens bästa killar och dom tånar efter dom. Då har dom aldrig sett dom i skolan. °•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•...