Charlie's POV
Postanowiłem, że zanim wstanie Avril, ja porozmawiam z Leo.
Czasami czuję się dziwnie, próbując ogarnąć swoje życie, jak i życie Avi. Ale to moja młodsza siostra i choćby skały srały, zawsze jej pomogę.
- Wejdź - powiedział brunet bez przywitania. Przekroczyłem próg jego domu.
- Musimy porozmawiać.
- Ta, nic innego nie musimy od kilku dni - chłopak przewrócił oczami.
- Wiem, że teraz jest ciężko, ale to długo nie potrwa.
- Tak samo mówiłeś kilka dni po tym, jak zerwałem z Avril. "Teraz ona nie chce z tobą być, ale niedługo zrozumie, że cię cholernie potrzebuje. Daj jej tylko trochę czasu" - brunet mnie zacytował.
- Szkoda, że innych rzeczy nie pamiętasz - spojrzałem na niego z politowaniem. - Lepiej przejdźmy do rzeczy. Skąd Avril może znać George'a? - na moje pytanie Leondre się lekko spiął.
- A skąd zna Jake'a? - odpowiedział mi również pytaniem.
- On też w tym maczał palce?
- On był marionetką George'a - brunet przewrócił oczami. Westchnąłem, po czym próbowałem zebrać wszystkie fakty w jedność.
- A co z Denisem? - znów zadałem pytanie.
- On musi tu być od niedawna, bo wcześniej na pewno go nie było.
- To wszystko nie ma sensu. Avril była z Denisem, ale szybko zerwali. Ona musi teraz z kimś być.
- A z kim spędza najwięcej czasu? - brunet zadał pytanie retoryczne.
- Nie sądzę, żeby była z Jake'iem. Co prawda przywiózł ją wczoraj pijaną do domu, ale nie zachowywał się, jakby byli razem.
- Dobrze wiesz jak on traktuje dziewczyny.
- Wiem jak traktował je kilka lat temu. Przez ten czas mógł się zmienić - odpowiedziałem. - Musimy coś zrobić - dodałem po chwili.
- Tak? Ciekawe co zrobisz? Zamkniesz Avril w piwnicy, której nie masz? - Leo lekko ze mnie drwił.
- Och, zamknij się, kochanie - przewróciłem oczami, po czym zacząłem intensywnie myśleć.
Jake, George, Denis...
D E N I S.
- Ja spadam - oznajmiłem przyjacielowi, po czym wyparowałem z jego domu i wsiadłem do samochodu.
Czemu wcześniej na to nie wpadłem?
Avril's POV
Obudziłam się przed dziesiątą. Szybko zjadłam jakieś śniadanie i połknęłam aspirynę.
Okazało się, że jestem sama w domu, więc postanowiłam oglądnąć jakiś film.
Wyszukałam w internecie seans Wyścig po życie i zaczęłam go oglądać.
Niestety nie dane było mi się wciągnąć, bo już po piętnastu minutach filmu zadzwonił dzwonek do drzwi.
Musiałam je otworzyć, ugh...
- Um... Hej? - bardziej spytałam niż przywitałam gościa.
- Hej, możemy pogadać? - spytał mnie Denis.
- A mamy o czym? - założyłam ręce na piersiach.
- Mogłabyś przez kolejne kilka dni być moją dziewczynę? - spytał.
- Towary już ci się skończyły? - odpowiedziałam pytaniem.
- Znasz tajniki mojej reputacji - podniósł brwi. Westchnęłam, przewracając oczami.
- No dobra, ale dopiero od poniedziałku.
- Dobra, dzięki wielkie - przytulił mnie.
- Ale masz przyjeżdżać po mnie codziennie i to znów ja zrywam z tobą.
- Jasne, a mogę wiedzieć, co zrobiłaś sobie w rękę?
- Eee... Skutek rzadkiego jeżdżenia na BMXie - lekko się zaśmiałam, wspominając dzień, w którym to się stało.
Spędzałam wtedy czas z Jake'iem.
Charlie's POV
Pukam do drzwi domu Denisa, ale oczywiście nikogo nie ma. Po chwili jednak chłopak podjeżdża.
- O, znów się spotykamy - zaśmiał się chłopak.
- Pierdol się - warknąłem.
- Z tego co wiem, nie jesteś skory do tego - znów się zaśmiał.
- Przyszedłem w sprawie Avril - przeszedłem do rzeczy.
- Właśnie od niej wracam - wzruszył ramionami, otwierając dom. Wziąłem głęboki oddech, aby nie wybuchnąć i kontynuowałem.
- Czemu się tak zmieniła? - spytałem.
- Słuchaj, przyszła do najlepszego nauczyciela w mieście. Jest bardzo pojętną uczennicą. Nie musiałem się zbytnio wysilać, aby pokazać jej, co i jak. Teraz już radzi sobie sama - odpowiedział obojętnie, wchodząc do domu.
- To ją niszczy - powiedziałem, idąc za blondynem.
- Leondre ją zniszczył - odpowiedział.
- Jesteś okropny. Nie dość, że ją wykorzystujesz, to jeszcze wszystkiego się wypierasz.
- Niczego się nie wypieram. Jeśli nie masz więcej pytań, to proszę wyjść, bo zaraz przyjedzie tu ktoś, kogo nie chcesz widzieć - powiedział spokojnie. Niestety to mnie tylko bardziej wkurzyło.
- A żebyś zdechł - mruknąłem, wychodząc z domu chłopaka.
Nadal nic nie wiem.
_________
622 słowa.
So, mało Avril w tym rozdziale.
Chciałam wam tylko powiedzieć, że jestem dumna z waszej aktywności i chcę taką już zawsze :)) 😘
A tak btw to jeszcze trzy dni do końca maratonu.
Zabijecie mnie za moją aktywność po wakacjach.
💬⭐
CZYTASZ
You broke me | L. D.
FanfictionAvril Lenehan, siostra Charliego Lenehana, ma szesnaście lat. Chodzi do szkoły wraz ze swoim chłopakiem, a najlepszym przyjacielem brata - Leondre. Ich miłość jest piękna. Pewnego dnia dziewczyna dostaje SMSa od chłopaka z prośbą o spotkanie. Leo zr...