"35- Her şey için çok üzgünüm!"

15.1K 767 74
                                    

"Duayen?"

"Efendim abi."

"Adamlardan haber var mı? Damla Şehzade öldü mü?"

"Evet. Hamza uyanmadan gömdüler. Tabi onlarda biliyor Hamza'nın ne piskopat olduğunu."

"Onu yeniden hipnoz edebilecek misin?"

"Kaçar mı?"

"Sana güvenip karşısına çıkacağım. Yüzümü kara çıkarma koçum. Hazırlığımızı yapalım."

"Abi.. birşey söylemem lazım."

"Geveleme Duayen. Konuş."

"Hamza Aksoy, Damla'nın mezarına gidince, Şükrü'yü aramış. Yer altının büyüklerini toplamış. Her yerde aranıyorsun."

"10 gündür bulamadılar Duayen. Kendi ayağımla, risk alarak Hamza'nın yanına gideceğim. O hipnoz olayını düzgünce yapacaksın. Sonra ayaklanan çakalları hallederim. Vedat Karadağ'a ihanet ne demek, hepsi görecek!"

****

"Damla, ben geldim sevgilim. Nasılsın?"

"Yine mi sessiz kalacaksın? Olsun. Ben konuşacağım. Sana ne yaptığımı anlatacağım."

Derin bir nefes doldurdum ciğerime ve mis kokan, Damla kokan toprağı öptüm. Nasıl da özlemişim.

"Bugün de çok güzelsin. Zaten ne zaman güzel olmadın ki?."

Koca bir nefes daha...

"Üşüyor musun orada? Korkmuyorsun değil mi? Yalnız kalma diye geceleri burada kalıyorum."

Elimle yanımda duran çantamı işaret ettim.

"Yemeğimi de getiriyorum. Sen yiyemiyorsun ama üzülme, ben ikimizin yerine yiyorum."

Kahretsin! Yine ağzıma tuzlu su doldu. Ağlamış mıydım? Sen bana bakma Damla'm! Ben aciz bir insan oldum.

"Hamza Aksoy!"

Bu.. Vedat? Ne işi vardı bu şerefsizin burada!

Hırsla arkamı döndüm! Sinirden ellerimi yumruk yapmıştım. Eceline kendi ayağı ile gelen tek gerizekalı bu adamdır herhalde! Bu ne cesaret?

"Sen! Azrailine ayağın ile geldin Karadağ!"

Pis bir sırıtış yollarken, Damla'nın toprağına doğru yürümeye başladı. Dişlerimi sıkarken "Uzak dur!" dedim. Dirisine rahat vermemişti! Toprağına yaklaştırmazdım! Şerefsiz herif!

Ellerini teslim olur gibi yaptıktan sonra aynı pislik sırıtış ile konuştu.

"Ayağına geldim, haydi öldür beni!"

Bu defa yüzüme sırıtış yerleştiren bendim.

"Abi, geldim!"

Ooo Duayen şerefsizi de gelmiş! Demek yeniden hipnoz etmeye yeltenmişlerdi. 10 gündür herkes arıyordu ama bulamıyordu bu iki şerefsizi! Ve onlar kendi ayakları ile geldi ölümlerine!

"Hamza!"

Ahh aynı ses tonu ve etkilenmeyen bünyem! Kadir Altınsoy bu büyük iyiliğini asla unutmayacağım.

Gülümseyerek ellerimi ceplerime yerleştirdim.

"Devam et lütfen. Kullan şu ses tonunu. Başkası varsa deneyebilirsin, belki işe yarar."

Hüsran! [Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin