"33- Ölüm Saati!"

16.5K 792 56
                                    


"Hamza! Kaybedeceksin!"

Bu replik? Bir yerden tanıdık geliyordu? Ve bu ses tonu! Vedat?

Bembeyaz gelinlik kırmızıya dönerken, şuurum yerini terk ediyordu. Hiçbir şey düşünemiyordum. Sadece kanlar içinde yere yığılan Damla'nın üzerinde geziyordu gözlerim öylece bomboş. Şokta mıydım? Belki.. Tepki vermek istiyordum! Kahretsin neden tepki veremiyordum! Canım yanıyordu çok fazla. Haddinden fazla!

Koşmam lazımdı, etrafımızda insanlar birikmişti ama ben Damlaya elimi uzatamıyordum! Neden? Neden bedenim yavaşça hissizleşiyordu.

Aykut'un yanıma gelip "Hamza! Vurulmuşsun!" Sesinden sonra kendimi yerle bütün halde buldum. Bu yüzden mi?

****

Vedat! Şerefsiz vedat! İkisinide vurmuştu. Kendimi Selin'e siper ederken korku ve gözyaşları arasından beni itip Damla'ya ulaşmaya çalışıyordu! Hamza üstündeki kanın farkında değil miydi? Vedat nereye kaçmıştı! Kahretsin!

Selin benden kurtulup Damla'nın yanına çöktü! Bende adımlarımı Hamza'nın yanına çevirdim.

"Hamza! Vurulmuşsun!"

Sanki söylediğimi yeni idrak ediyordu ve yere yığıldı. Etrafımızda olan insanlar sinema izler gibi bakıyordu! Kahretsin!

Hızla arabaya doğru gittim. Arabayı onların yanına park edip "İzleyeceğinize yardım edin! Arabaya taşıyalım.!" Diyerek bağırdım. Aralarından birisi "Olmaz! İç kanama riski çoğalır. Ambulans geldi zaten." Dedi. İç kanama?

Hamza karnından vurulmuştu da, Damla nereden vurulmuştu?

Selin, Damla ile. Ben Hamza ile aynı ambulansa bindik. Allah'ım, isyan etmiyorum. Asla etmem! Ama erken! Dünya üzerinde bu kadar pislik varken, bu masum insanlar ölmemeli.

Hastaneye gelir gelmez ikisi de ameliyata alınmıştı. Selin kollarımın arasında ağlarken, Damla'nın nereden vurulduğunu da öğrenmiş oldum. Yaşar mıydı?

"Kalbinden vurmuş Aykut! Tam kalbinden!"

"Ağlama! Dayanıklı bir insan o! Direnecek! Dayanacak! Yapmak zorunda! Yoksa Hamza'yı düşünemiyorum."

###

1 saat...
2 saat...
3 saat...

Hamza ameliyattan çıkarılıp yoğun bakıma alındığında, hızla doktorun yanına gittim.

"Durumu nasıl doktor?"

"Yakını siz misiniz?"

"Evet."

"Açık konuşacağım. Ameliyatı başarı ile gerçekleştirdik. Hasta karın boşluğundan vurulmuş, buda iç organlarda herhangi bir hasar olmasını engellemiş. Fakat iç kanama riski yüksek. Bu yüzden yoğun bakım ünitesine alındı. Kritik bir 24 saat bizleri bekliyor."

"Peki Damla?'

"Damla? Vurulan diğer hasta mı?"

"Evet.!"

"O henüz çıkmadı. Doktoru ile görüşebilirsiniz."

Doktor gideli 2 saat daha geçmişti. Damla neden hala ameliyattan çıkmıyordu?

####

"Nabız kayboluyor!"

.....
.....

Hüsran! [Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin