29. Bölüm

2K 385 111
                                    


''buraya kadarmış yolun sonuna geldik '' kafamda ersinin sesi yankılanırken boğrume bir öküz oturmuştu sanki . bu ne demekti böyle derken erhan ''saçmalama oğlum bir yolunu buluruz'' dedi. ersin ise bıkkın bir ifadeyle '' sevsen kimyadan 80 alamam yaprak kafası ''diye kükredi alayla. kafamda bir şeyler oluşmaya başlamıştı ama konduramıyordum.

ersin omuzları dikleştirerek devam etti '' yapacak birşey yok 2 kez üst üste kalma diye birşey yok bildiğiniz gibi '' derken eylem parlayan gözler ile bakıp '' yani atılıyorsun okuldan '' dedi. ersin başıyla onaylarken. o an içimde bir boşluk oluştu. aklıma gelen başıma gelmişti. tahmin ettiğim gibi gerizekalı okuldan atılacaktı.

onlar konuşmaya devam ederken beynimde bir çınlama sesi yükseldi. kendimin de şaşırdığı bir şekilde üzülmüştüm. neden böyle yapıyordum anlayamıyordum. sonuçta sadece masturbasyon malzemem olan biri için bu kadar üzülmem normal değildi. o benim sınıf arkadaşımdı ve bu yuzden içim burkulmuştu. kendini kandırma devam et salak diye tısladı bu aralar çok geveze olan iç sesim.

bakışlarımı tekrar ersin ve müridlerine çevirdiğimde bir hüzün vardı yüzlerinde bir kişi hariç. aslında buna hiç şaşırmamıştım. sonuçta eylem kurtuluş biletini almak üzereydi ve bence bu çok adiceydi. sonuçta çocuğun hayatı bitecekti. ersin ise omuzları dik bir şekilde oturuyordu. bu çocukta sevdiğim şeylerden biriydi bu sergilediği duruş. ne olursa olsun vah vah durumuna gelmezdi. bakışlarımız birbirini bulduğunda bana sıcak ve bir o kadar erkeksi gülümsemesini karşıdan gönderdi. gözleri ise efeler gibi geldik efeler gibi gideriz diye bağırıyordu adeta.

ders zilinin çalmasıyla kırmancilerin önce leş gibi ter kokusu ve arkasından kendileri sınıfa doluşmaya başladı. aslında yaz tatilinin gelmesine sevinme sebeplerimden biride buydu. en önemli duyu organlarımızdan olan burnum 3 ay boyunca bu rezilliği çekmeyecekti. ya arakadaş bir sabun bir su çok zor birşeymiydi. roll on dediğin kaç paralık şey. ama bunların derdi başkaydı. hata ise bendeydi. artık kabul etmem lazımdı. sonuçta 1 yıl olmuştu. sen meslek lisesinde ateş diye tısladı gene çenesi kopasıca iç sesim . hiç kimse kendine bakmıyordu çünkü bakması gereken bir durum yoktu. okulda kız yoktu. kendilerini beğendirecek biri yoktu. o yüzden saldık sıra salıyorlardı kendini.

ama insan olan temizliğine dikkat eder. bende bura'kta ersinde erhanda burada okuyorduk. ama hiç birinin şimdiye kadar lahım gibi koktuğunu bir kere daha duymadım.özelliklerde ersin öyle güzel kokuyordu ki selamlaşırken kafalarımız yandan aynı hizaya geldiğinde boynunu hart diye ısırmamak için çok büyük çaba veriyordum. ama bu kırmanciler sürü halinde dolaştığından yürürlerken tepelerinde yeşil bulut dolaşıyordu sanki. allahını seven bunların üstüne parfüm duş jeli roll on atlmalıydı.

daha fazla dayanamacağım için çantam allaha şükürler olsun ki yanımdan hiç eksik etmediğim ıslak medil paketlerinden birini çıkardım. paketi alal acele yırtıp katlı halde bulunan mendili burnuma dayadım. mis gibi kokan mendilim sayesinde ben yavaş yavaş kendime gelirken matematik öğretmeni sınıfa geldi.

herkesin toparlanmasıyla matematik öğretmeni derse başladı. hocanın ağzı oynuyor ama duyamıyordum. birden o çınlama tekrar kafamın içinde çalmaya başladı. ersinin olduğu yere bakışlarımı çevirdiğimde. gülümseyerek telefonuna bakıyordu . kim bilir kimle fingirdeşiyordu. sınıfa gözlerimi çevirdiğimde kırmançiler kalmamak için hocayı pür dikkat dinliyorlardı. tekrar bakışlarımı ersinin olduğu sıraya çevirdiğimde ersin yerinde yoktu. gözlerimi kırpıştırdım. ama hala yerinde değildi. bir an böğrüme bir öküz oturdu. bakışlarımı yere indirdiğimde bağcıklarını bağlıyordu eğilerek. derin bir oh çektim.

isterse masturbasyon malzemem isterse sınıf arkadaşım yada başka bişey olsun . kararımı vermiştim. 3 yıl daha bu okula ersin olmadan katlanamazdım. benim tutunduğum dalımdı o.

burağı dürtüp '' kimya sınavı ne zaman '' diye parlayan gözlerle sordum.

burağı dürtüp '' kimya sınavı ne zaman '' diye parlayan gözlerle sordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Ben Seni Daha Çok (GAY)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin